Mijn lijst met blogs

26 feb 2014

Liftchallenge # 60

Hello !

Er lag nog steeds een kaartje op mijn tafel om af te maken!
Eindelijk af !  De liftchallenge # 60 was de inspiratiebron.

Van alles gebruikt !
Gedessineerd papier cricut celebration, twine , lint, twee houten knopen, knijpertje.
Grote en kleine tag gesneden, tekst met stempeltjes van MFT, letters van ?????
Zakje waar de tag in zit is gemaakt van een ouderwets loonzakje ! Uit een grijs verleden.
Op de tag birhtday, stans van poppystamps. De doily is van Cheery Lynn. Deze is bewerkt met
glimmermist chalkboard. Stukje tape is van ???hema ????





Is wel voor mijn doen een "volle" kaart geworden !


10 opmerkingen :

Claudia's kaartjes zei

Hoi Ineke,

Leuke tag. Mooie kleuren en leuke details.

grtjs
Claudia

kreamina zei

leuke variant op de liftkaart!

Marian zei

Wat een mooie liftkaart
groetjes

Ingrid Reyners zei

Mooi gemaakt Ineke, leuk dit hallootjes er allemaal op. Groetjes, Ingrid.

Maaike Huisman zei

Mooie kaart. Ik vind het elke weer een verrassing, wat er op je blog staat.
Die labeltjes zijn ook leuk gevonden. En grappig, overal die teksten.
Lekkere pittige kleuren.

Groetjes, Maaike

Nelleke zei

Leuke frisse kaart geworden. Dat loonzakje is ook erg gaaf. Groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Ik had precies hetzelfde gevoel bij deze kaart, zo van jeetje wat moet er veel op ;-)
Maar je hebt het op een leuke manier verwerkt! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

Marjan zei

Ik houd juist van volle kaarten, maar net zo goed van eenvoudige. Leuk is loonzakje met de hallootjes! je hebt er ondanks dat het jouw stijl niet zo is, toch een mooie eigen draai aan gegeven! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Ineke.

Nadine zei

Wat leuk dat je zoveel verschillende materialen hebt gebruikt, heel knap! En het resultaat mag er zijn. Verrassend al die teksten erop, top! FIjn dat je met ons meedoet!

Ellen zei

Wat een leuke gezellige kaart is dit geworden!
Groetjes Ellen