Mijn lijst met blogs

9 mrt 2014

Toch nog wat gemaakt !

Hallo,

Eigenlijk te weinig tijd om e.a. te maken.
Maar er stonden nog een paar kaartjes om te versturen !
Deze maar even laten zien !
Een kaartje voor een baby op komst en een voor een jarige !
Beide kaarten met een redelijk nieuwe stans  !


De ondergrond met 4 kleuren distress stain bewerkt ! Geeft meteen een leuk resultaat!


Deze ooievaar is nieuw ! Vond hem zo leuk ! 
Heb hem dubbel gestanst en op elkaar geplakt , ook nog verhoogd opgeplakt , zodat hij lijkt te vliegen !





Tot slot een stempel gebeuren ! Is best goed geworden !!!!!?????????



Vond de tekst stempel wel ok. "Attitude is a little thing that makes a big difference "
Winston Churchil.

Fijne werkweek !

Het wordt in ieder geval mooi weer !
groeten !neke


5 opmerkingen :

Nelleke zei

Lekker bezig geweest. Leuk idee om stansjes dubbel te doen en verhoogd op te plakken. Een fijne dag . Groeten Nelleke

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een variatie Ineke...mooi hoor dat kleurverloop op de eerste kaart...de tweede vind ik erg lief en de derde, lolll jaaa die heb je goed gestempeld :-)

Marjan zei

Ik vind ze alle drie mooi, maar de bovenste vind ik het mooist! gaaf die kleuren achter de letters!

Maaike Huisman zei

Mooi! Vooral debovenste en de onderste, ik ben helaas allergisch voor ooievaars en kerstmannen...
Die bovenste stans is super, is die in Nederland te krijgen?

Groetjes, Maaike

martina's kaartjes zei

de eerste gaat inderdaad lekker snel ! heel leuke resultaten heeft het ! memory box ten top ! ook de andere mogen er zeker en vast zijn ! mooi
grtjs,martina
x