Mijn lijst met blogs

12 sep 2014

Op de valreep challenge#217 en vagabond stuk !

Hallo,

Hier ben ik even snel !
Mijn vagabond stuk, bij navraag blijkt het een terugkomend euvel te zijn !
Treurig, maar ik moet er afscheid van nemen.
Maar de kaart van Dutchcardlovers is net af !

Best een moeilijke schets, maar leuk om ermee aan de slag te gaan .
Vond zelf dat ik weer eens mee moest doen !
Gebruikt: Dessinpapier, effen papier , transparant papier, brad, band en de
naaimachine. Stans vlinders is van Joy crafts. Bloemen stans van ? Golfrand van MFT.
Voor mij een redelijk romantisch geheel geworden !




7 opmerkingen :

Maaike Huisman zei

Ik vind hem heel mooi! Inderdaad anders, dan wat ik van je gewend ben, maar niet minder fraai. En wat je vagabond betreft, ik hem mijn derde al. Het is een bekend probleem, maar Tim Holtz vervangt hem zonder aarzelen.
Mocht je meer willen weten, dan geef je het maar even aan.
Dan mail ik even.
Groetjes, Maaike

Marjan zei

Nee, die is zeker niet joue stijl, die is meestal toch wel CAS :)
maar dit gaat je ook goed af e hoe leuk om eens een uitstapje te doen naar een andere stijl! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ineke.
En jee joh, wat balen va ndie Vagabond, ik hoor er meer over. Zou zeker een andere willen via klantenservice! Hoor je er nog wel over.

Ans Gilbert zei

wat ziet je kaartje er superleuk uit, je hebt er iets moois van gemaakt, ik hoop dat het Vagabond probleem opgelost wordt,
xx Ans

kreamina zei

Hoi! Mooi geheel zo met die kleuren toon op toon.
En ik werk met de Cuttlebug, maar die is ook deels stuk. Ik moet nu alles 2 keer erdoor halen omdat hij aan een kant lam is. :-(

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een leuke kaart. Spijtig van je vagebond.

grtjs
Claudia

Ingrid Reyners zei

Wat jammer van Vagebond, toch altijd jammer als er iets stuk gaat. Maar je mooiie kaartje was gelukkig net op tijd af. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

wienerhoneymooners zei

Wonderful take on the challlenge sketch!! Love all the blues!!