Mijn lijst met blogs

9 sep 2014

Weer eens tijd gemaakt voor de Liftchallenge !

Liftchallenge#71 ziet er weer erg leuk uit !

Was er al aan begonnen, maar er kwam iets vervelends tussen !
Nu toch even de tijd genomen om de kaart af te maken.
De vakjes uit het papier gestanst met een Sizzix mal en een Nellie Snellen mal.
Door beide stansen te combineren heb ik een kader gemaakt uit zwart papier.
Onder het witte karton nogmaals vakjes gestanst in blauw papier.
Alles wat verschoven op elkaar geplakt.
De vogeltjes zijn van Lawn fawn. ( nooit gebruikt )( combi van stempels en stansjes)
Sentiment met bijpassende kleur embossingpoeder gemaakt.
En de vogels wat kleur gegeven met distress markers !
Als ondergrond dessinpapier !
Alles verhoogd opgeplakt ! Is niet zo goed te zien, maar als je let op de
schaduwen rond de vogels is het te zien.
Weer een heel verhaal ! Ik vind het zelf altijd erg leuk om te lezen
hoe een kaart ontstaan is !

Verder zag ik een leuke challenge NBUS Challenge #2.
Dus deze kaart gaat hier ook aan meedoen !
Trouwens een leuk blog !






9 opmerkingen :

kreamina zei

Leuk Ineke, ik moet nog tijd vinden voor deze challenge, wellicht morgen....
GRZ, Mina

Marjan zei

Jouw uitwerking mag er zijn! Het is een heel gaaf kaartje, ik zie en lees ook hoeveel aandacht je eraan besteed hebt. En dit is een van die WOW poedertjes? Leuk!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een schatje, Ineke!
groetjes, Alie :-)

Darnell zei

This is a sweet and sensation holiday card, Ineke! I love it in the nontraditional colors and how you've made it so dimensional. Thank you so much for playing in my second NBUS Challenge!! I joined your blog as a follower a while ago and I'd love to have to pop over to my blog and follow me, too, if you like!Hugs, Darnell

JD/ Jill zei

Those images are adorable!

Cornelie zei

Deze vogeltjes zijn onwijs leuk om voor deze lift te gebruiken. Erg leuk geworden!
Als je je kaart recht op zet met fotograferen, kan je je kaart ook meer van de zijkant nemen en zie je dit soort 3D effecten veel beter. Beetje inzoomen...
Bedankt voor het meedoen, Ineke!

Ingrid Reyners zei

Wat een grappige en leuke uitvoering van de liftkaart Ineke, vooral die vogeltjes onwijs leuk, en ook de kleur blauw die je hebt gebruikt, ik hou er van! fijne dag, groetjes, Ingrid.

Nadine zei

Wat een leuke vogeltjes zijn dat! Ziet er lekker winters uit. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

Nonni zei

What a cute card! I saw this at NBUS Challenge and had to come and say hi. I love the creativity of this card and the fun layout!