Mijn lijst met blogs

3 jul 2015

Liftchallenge # 89

Goede middag,

Nu een kaart voor de liftchallenge #89.

Heb gekozen voor een groene kleur.
Niet echt mijn kleur, maar het papier sprak mij aan.
Twee soorten dp gebruikt en wit.
Stempels van PTI gebruikt, de squares en de stans ervan.
Knoop, vierkant, beplakt met sequens.
Sentiment met glitter embossingpoeder bewerkt.
Het geheel ook gemat op dp om de kaart wat meer body te geven.



Het sentiment komt op de foto niet zo goed uit !
Jammer, niets meer aan te doen.

groeten Ineke






6 opmerkingen :

Rosina zei

Prachtigis je lift kaartje Ineke...wat mooi in die groene tintjes en alles past ook perfect bij elkaar....

groetjes Rosina

Diny zei

Wat een prachtig liftkaartje heb je gemaakt Ineke.
De kleurtjes zijn ook heel erg gaaf!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

de knoop is echt een eye-catcher wat leuk gedaan, hele mooie lift!
groetjes,
Ans

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi samengesteld Ineke...leuke felicitatiekaart!
Toi toi, Alie :-)

Maaike Huisman zei

Ik vind het wel een mooie groene kleur.
De kaart is mooi geworden.
En jij zit dus ook binnen met dit hete weer....kun je ook maar het beste doen volgens mij.
Die stansen van PTI zijn leuk, ik ben dol op PTI. Mocht je ooit Amerika aandoen, dan zou je wel een koffer vol voor me mee mogen brengen.

Groetjes, Maaike

Marjan zei

Mooi en heel origineel is je liftkaart! De kleur vind ik mooi. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.