1 mei 2016

Stempelen.....

Hallo,

Vandaag met dit mooie weer
toch nog iets gemaakt !!!

Dutch Card Lovers vraagt herhaald stempelen.
Ik heb er zo mijn eigen draai aangegeven.
 

De stempel van Uniko studio 4 x afgedrukt. (Chrysanthemum)
Met de stax van MFT uitgestanst, maatje groter effen rood
en oranje .
Het geheel op zwarte ondergrond, dit weer op wit 
en daarna nog eens op zwart.
De basiskaart is wit !

Nou zie ik dat ik een volger kwijt ben.....
ik weet echt niet wie, dat is altijd zo jammer.....

Nog een fijne zondag !
Geniet van het komende mooie weer !
Ga voor een paar weken mijn knutselkamer 
in de steek laten.....
Dus even weinig te zien op mijn blog !
Maar ik neem mijn laptop mee, zodat ik
wel bij jullie langs kan komen .

groeten Ineke


20 opmerkingen :

  1. Wat een originele uitwerking van het thema, Ineke. Erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en origineel a la Ineke!
    Een paar weken er tussen uit?
    Geniet ervan.

    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en strakke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed gelukt Ineke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke draai heb jij aan dez challenge gegeven. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke variatie op een thema, mooi kaartje Ineke.
    Ga je ook creatief vasten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke kaart! Gaaf gedaan met die stempel zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi gedaan, leuk met de stempel steeds anders afgedrukt. En mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart weer! Ik ga je creaties wel missen komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat apart. Heel mooi gedaan!
    Geniet van het mooie weer.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh....wat ontzettend leuk gedaan Ineke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die eigen draai is een hele mooie! Wat een gave kaart! En dat met een stempel en 3 kleuren; zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat contrast met zwart/witte bloemen in de rode kaders! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just stopping by...love the repeated stamping! Hope all is well with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just stopping by...love the repeated stamping! Hope all is well with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Chrysanthemum - looks good from all angles!

    BeantwoordenVerwijderen