Mijn lijst met blogs

11 dec 2017

Thema sneeuw bij Craftliners !

Hallo,

Ja , sneeuw !!!!
Het is wonder wit in Nederland !!!!
Mooi , maar niet voor iedereen !

Bij Craftliners is het thema "SNEEUW".

Zij hebben weer prachtige inspiratiekaarten gemaakt !

Mijn uitwerking:



Stax van MFT gebruikt, achtergrondstempel van ???? denk MFT.
Snow is van PTI ! Getempeld met sneeuwvlokken en uitgestanst.
Nog een keer uitgestanst met fun foam, zodat het een stoere uitstraling krijgt !
Alles op een witte kaart !

Fijne dag ,

groeten Ineke 



22 opmerkingen :

Danielle zei

Sneeuw op jouw kaart vind ik leuk ;-) Mooie tekst en leuk gecombineerd met de achtergrond!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

aussie aNNie zei

Fabulous 'snow' die and wonderful paper used.xx[aNNie]🎄

Je@net zei

Mooie sneeuwkaart, Ineke!

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Knap bedacht en leuke kleur Liefs Sabine

Joanne kramer zei

Hele leuke kaart! groetjes Joanne

Lia zei

Knap om met zo weinig materiaal zoveel te zeggen!
Lia xx

Nicolette zei

Heel erg leuk. Hoe is het met de kou?
Groetjes Nicolette

Monique zei

Lekker snowy! Heel mooi gedaan.
Het ziet er ook mooi uit buiten. Ik hoop dat morgenvroeg de wegen begaanbaar zijn. Mijn man moet weer offshore maar daarvoor moet ie eerst naar Den Helder. 2,5 uur rijden.... We gaan het zien.
Fijne avond, liefs Monique

KarinsArtScrap zei

gaaf kaartje met die spatten Ineke
Gr Karin

Annerieke zei

Mooie kaart Ineke, leuk effect heeft die achtergrondstempel!
Groetjes, Annerieke

Jantine zei

Mooie sneeuwkaart, Ineke! Hoe toepasselijk. Ik vind sneeuw prachtig, zo lang ik er niet per se door heen hoef...
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie toepasselijke kaart voor vandaag Ineke! Ik heb er van genoten maar hoop dat het morgen weer weg is want dan moet ik weer werken..

Sarah zei

Heel tof! En sneeuw viel er met hopen!

Rosina zei

heel mooi dit winterse kaartje Ineke...zo mooi die spettertjes erop...en die leuke tekststansjes maken het helemaal af...

lieve groetjes
Rosina

Gerrina zei

Gaaf hoe je met zo weinig materiaal een zo sprekende kaart hebt gemaakt! Mooi! Groetjes, Gerrina

Original handmade by Janneke zei

Hoi Ineke,
Wat een leuk effect die blauwe sneeuw spetters op je kaartje!
En je hebt gelijk hoor, dat dikke pak sneeuw is niet voor iedereen leuk.
Het liefst blijf ik ook binnen. Vandaag moest ik eigenlijk voor school naar Waalwijk toe, maar heb me afgemeld omdat ik het niet zag zitten om met dit weer 3 uur in de auto te zitten..

Groetjes Janneke

Diny zei

Prachtige kaart Ineke....leuk gedaan met de letters!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Ineke, wat een leuk kaartje is het geworden. De kleur blauw vind ik erg mooi, en ook de letters. Het is heerlijk die sneeuw, zolang je maar niet de weg op moet. Ik doe mijn snowboots aan en ga heerlijk met de hond wandelen, maar de weg op met mijn auto vind ik dan meteen weer een stuk minder. Ik hoorde straks al dat we zeker geen witte kerst gaan krijgen. We zullen zien. Groetjes, Ingrid.

!neke zei

Het is gestempeld met de inkt van SU, turquoise!!!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Ineke !
Groetjes Doris

Enny zei

Wat een prachtige kaart, super mooie kleur ook ! Jaaa, we hebben inderdaad sneeuw gekregen, helaas is alles nu weg en het regent... Groetjes, Enny