Mijn lijst met blogs

13 jan 2018

Tweede voor de Lift Challenge !

Hallo,

Vandaag een rustige dag......

De Lift Challenge bleef in mijn hoofd zweven .

Dus nog maar een gemaakt !
Nu een heel andere kaart .


De dahlia van Uniko voor de dag gehaald.

Gestempeld in heel licht geel, gekleurd met Derwent Inktense.
Als laatste een laagje goudverf er heel dun over gedaan.
Op de blaadjes ook wat goud.
Alles nog een keer gestanst voor wat body , de bloem
verhoogd opgeplakt en de blaadjes eronder.
Sentiment van Els Brigé met embossingpoeder in dezelfde tint.

Fijne zondag ,

groeten Ineke

24 opmerkingen :

Monique zei

Ook al zo mooi! Je hebt een goede vibe vandaag!

Joanne kramer zei

Super mooi! Knap gemaakt hoor! Groetjes Joanne

Je@net zei

Goed bezig, Ineke.
En ook dit is een erg mooi kaartje!

Ans Gilbert zei

Deze is ook al zo mooi, ik vind het goud erbij heel mooi,
groetjes
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie bloem met die gouden accenten erbij Ineke. Ook je versie hieronder vind ik knap gedaan. Ik ga het morgen eens proberen denk ik, lijkt me best moeilijk. Jij hebt in elk geval al je best gedaan ;p
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Dit is een echte uitdaging hè?! Je bloem is prachtig geworden, en samen met de tekst een heel mooi kaartje! Fijne avond!

Crealientje zei

Prachtig!
Ben er vanmiddag ook mee aan de slag gegaan. Dat ligt nu in de prullenbak, haha.
Morgen nog maar eens proberen 😊.
Die van jou is zeker gelukt.
Fijn weekend verder, lieve groetjes Crealientje.

aussie aNNie zei

Beautiful card and gorgeous colours on the flower.♥ [aNNie]

GerJanne zei

Ook al zo'n mooie kaart! Het gaat je goed af!

Maria V zei

Ook deze is heel mooi gedaan. Top.

Marja zei

Prachtige kaart Ineke!
Groetjes Marja.

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Ineke
Gr Karin

Caroline zei

Heel mooi gemaakt Ineke!
Use Your New Stash

Marfien zei

Ook deze is goed gelukt, heb even wat anders aan mijn hoofd, maar ga het toch eens proberen
(ben geen goede kleurder)

Marjan zei

Leuk dat je er nog een hebt gemaakt, deze is ook mooi! Dank je wel, Ineke!

Cornelie zei

...en gewoon nog één, super hoor! Mooi gedaan, ook met de touch of gold!

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan, supermooie bloem en mooie kleuren ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Je hebt het wel in de vingers hoor dat no-line coloring! Beide kaarten zijn prachtig geworden!

Nicolette zei

Heel erg mooi.
Groetjes Nicolette

Margot zei

Wat goed! En mooi ook! Ik waag mij niet meer aan no-line-coloring ;)

Gerrina zei

Wow jij gaat als een trein met deze techniek! Mooie kaart; gaaf gekleurd! Groetjes, Gerrina

Wendy Koorevaar zei

WoW wat mooi zeg, knap gedaan met het "no line coloring"!
Ik vind de tekst van Els Brige er ook erg mooi bij.

Liefs,
Wendy

Caroline Cards zei

Een leuke zonnige kaart!
groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Een mooie kaart Ineke knap werk .
Groetjes Doris