Mijn lijst met blogs

18 feb 2018

Vandaag zig markers en stansen.

Hallo,

Wat een prachtige dag !
Toch nog even een kaartje gemaakt !

  

Deze stansen van Altenew lagen al een tijdje in de "wacht".
Had van alles in mijn hoofd......kwam er niet uit !
De nieuw challenge van Dutch Card Lovers heeft mooie tinten...
Ik had niet goed gekeken, dus zit ik er helemaal naast. 
Geen groen en geen oranje.
Komt wel een vervolg.
Deze kaart gaat naar een andere challenge !



Achtergrond heb ik gekleurd met zig markers .
De stans op de voorgrond is gebroken wit en onbewerkt.
Sentiment op vellum en dit is het resultaat !

Nog een fijne zondag en een goede werkweek !

groeten Ineke



21 opmerkingen :

Caroline zei

Heel vrolijk kaartje Ineke!
Groetjes Caroline

Monique zei

Wat een prachtig en kleurige kaart! Ik hou er van...Lieve groetjes, Monique

Je@net zei

Prachtige kleurencombi en een erg mooie kaart, Ineke!

Marfien zei

leuk idee met als resultaat een vrolijke kaart
(gelukkig heb je nog 13 dagen voor DCL)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke fleurige kaart Ineke, hij past perfect bij het mooie weer dat we vandaag hadden :)
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Wat mooi Ineke! Echt prachtig!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Mooi hoor, deze vrolijke kaart! De stansen zijn ook bijzonder, leuk gedaan!
Succes met de challenge voor DCL.
Ik ga er ook eens voor zitten, denk ik...

Scraptastisch zei

O, jee dat had ik laatst ook met een kleuren challenge, hihi Prachtige stansen Ineke en een explosie van kleuren!!!
xx Gerie

Irene zei

Schitterend Ineke, nu nog een keer in de juiste kleuren๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š!

XxIrene

SylS creaties zei

Prachtig! Heerlijk die knalkleuren, ik hou daar wel van!
groetjes,
Syl

Aartje zei

Wat een heerlijke vrolijke kleuren heb je gebruikt. Lekker voorjaarsgevoel geeft dat.
Groeten, Aartje

Nancy Soetaert zei

wat een mooie stans, tof met die felle kleurtjes, ook al zijn het blijkbaar niet echt de juiste...

Nelleke zei

Mooie kaart maak je en wat maak je veel, want ik zie iedere keer weer een kaart voorbij komen van je. Groetjes, nelleke

Marjan zei

Mooi en zonnig is je kaart met deze achtergrond en de mooie stans en hopelijk zien we je nog bij DCL ;)

Dora zei

Mooie kaart!!

Marja zei

Mooie kaart met deze vrolijke kleurtjes!
Groetjes Marja.

KarinsArtScrap zei

heel mooi Ineke
Gr Karin

Gerrina zei

Ik vind het anders wel super mooie kleuren! Heerlijk vrolijke kaart! Groetjes, Gerrina

afke zei

Mooie vrolijke kleuren heeft dit kaartje Ineke en er komt vast nog zo'n mooie met andere kleuren (lol)
Groetjes, Afke

Amy Seigler zei

Beautiful background! Love the die! Thanks for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes with Dies!
www.thebluemoonstitch.com

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Heerlijk vrolijk!