Mijn lijst met blogs

22 jun 2018

Niet goed gelezen, maar wel een leuk resultaat !!!!

Hallo,

Vandaag wat gemaakt voor de Lift Challenge !

Met strips die je zelf gemaakt hebt, dus met inkt/verf/alcoholinkt enz. en/of stempels/stencils  enz.
Daarop een witte die/cut.

Dit was de opdracht .......

Maar mijn uitwerking klopt van geen kant !!!!


Niet goed gelezen ....
Dacht een achtergrond van strepen....

Vond het zo leuk ....dus nog een gemaakt !


Ook deze kaart met distress oxides gemaakt.
Geprobeerd een verweerde "houten" achtergrond te maken.
Zijn leuk , maar voldoen niet aan de vraag van deze leuke challenge !!!

Maar goed , weer twee kaarten erbij !!!!
Ook voor KKT ben ik op deze manier aan de slag gegaan ....

Zien jullie woensdag !

Fijn weekend,

groeten Ineke







17 opmerkingen :

Je@net zei

Lekker bezig geweest én twee leuke kaarten erbij. Prima toch!

Nelleke zei

Al doende leert men toch? Je kaarten zijn schitterend. groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Je kaartjes zijn erg leuk! Die strepenachtergrond is erg mooi. En ja, het overkwam mij ook eens, niet opgeschreven wat precies de bedoeling was en toen klopte het niet....maar ach, als je maar lol hebt!

Ans Gilbert zei

Ze zijn alle 2 heel erg mooi,ook de kleuren zijn super,
Ansx

Marfien zei

Wat was je lekker enthousiast bezig, ze zijn in elk geval goed gelukt en je hebt weer 2 leuke kaartjes voor de voorraad. Heb ook het KKT al in mijn achterhoofd, nu de uitwerking nog ;-)

Angela zei

Heel herkenbaar Ineke! Lezen is toch soms lastiger dan we denken whahaha...
Welliswaar niet volgens de opdracht, maar je kaarten zijn écht geweldig..... hele mooie combinatie van kleuren/tinten; top!
xxAngela

Joanne kramer zei

Ze voldoen inderdaad niet aan de opdracht... maar zijn wel heeeeel mooi! Groetjes Joanne

Danielle zei

Hahaha, goed lezen is ook lastig zeker als je meteen enthousiast een idee hebt ;-) Je kaarten zijn wel erg leuk geworden al voldoen ze niet helemaal aan de opdracht. Fijn weekend!!

Enny zei

Ja, dat heb ik soms ook hoor! Jouw kaarten zijn misschien niet goed voor de uitdaging, maar wel prachtig ! Groetjes, Enny

karin zei

Heb ik ook wel eens dat ik een opdracht bij een Challenge maar half lees. Maar je kaartjes zien er prachtig uit !
groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

hele leuke kaarten Ineke
Gr Karin

Marjan zei

Haha, goed lezen Ineke ... :):) Waar hoorden we dat nou ook weer tegen ons zeggen???
Maar je eerste kaart is toch erg leuk en de tweede ook! Dank je wel voor het meedoen! Goed weekend en tot maandag!

Eri zei

Heel erg leuk met die aparte achtergrondjes!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Ze voldoen dan misschien niet voor de liftchallenge, ze zijn wel erg mooi!
Groetjes van Henriët

Nicole Parmentier zei

Oh dat heb ik ook zo vaak! Dan begin je enthousiast zonder dat je de 'spelregels' eerst goed gelezen hebt ha ha. Maar het resultaat is prachtig en het belangrijkste is dat je ze met veel plezier gemaakt hebt!

Gerrina zei

Zeker een mooi resultaat! Vooral van die 1e ben ik weg...Groetjes, Gerrina

Unknown zei

it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
starbet promotion