Mijn lijst met blogs

30 jun 2022

Pinguïns op je kaart !

 Hallo,

Vandaag weer een kaart voor de nieuwe challenge
van 52 Weeks to Christmas !

Pinguïns op je kaart !



Heel leuk om te maken.... mijn kleindochter vond de pinguïns super leuk !
Zij heeft ook een aantal van die rakkers mee naar huis om zelf in te kleuren.





Ben benieuwd naar jullie creaties !!!!

groeten Ineke






23 jun 2022

Week 25 van 52 WTC !!!

 Hallo,

Vandaag weer een kaartje voor 52 WTC !
Een stempel en wat distress oxide !
Kadertje verhoogd opgeplakt .


Geen tekst erop , dat verstoort de eenvoud !


groeten Ineke




16 jun 2022

De wekelijks kaart !

 Hallo,

Vandaag weer de wekelijks kaart voor 52 Weeks to Christmas.
Laatst een stansje van een boompje gekocht.
Zou een 3 d effect moeten geven.
Vind het aardig, maar niet speciaal.
Oordeel zelf maar.


Uit wit gestanst ,dubbel en gekleurd met distress oxide.
Hier een zijaanzicht. De ondergrond met een embossingfolder bewerkt.


Daarna nog een op vellum.







groeten Ineke










9 jun 2022

Week 23 van 52 WTC !

 Hallo,

Week 23 van 52 weeks to Christmas !
Ik ga weer eens voor eenvoudig en grote letters !!!
Hiervoor slechts DP en een stans gebruikt.
Tekst wel eerst op foam ! Wat niet echt makkelijk gaat !
De aanhouder wint .




Succes weer !

groeten Ineke




2 jun 2022

De challenge loopt nog !!!!

 Hallo,

Vandaag de reminder voor de lopende
challenge van 52 weeks to Christmas !
Maak een slimline kaart en gebruikt
er iets op om je warm te houden.
Ik blijf bij de sokken.....


Uitsluitend met stansen gewerkt !
Wel foam erbij om e.a.verhoogd op te plakken.

Tot vanavond kun je nog meedoen ! 

groeten Ineke




26 mei 2022

De nieuwe challenge staat klaar !

 Hallo,

Morgen start onze nieuwe challenge !
52 weeks to Christmas vraagt een slimline kaart!
Daarop iets om je warm te houden !
Ik denk hierbij aan sokken .....



Sokjes met embossing poeder kleur gegeven, rand van de sokken is vilt !


Er zijn erg veel mogelijkheden.....
Dus be creative !!!

groeten Ineke





19 mei 2022

Week 20 van 2022 !!!

 Hallo,

Al weer een week voorbij!!!!
52 Weeks to Christmas staat weer klaar.

Eigenlijk hetzelfde recept als vorige week !
Nu met een tekststans.



Op de volgende foto iets beter te zien....

Tot volgende week !

groeten Ineke








16 mei 2022

Nog steeds niet af !!!!

 Hallo allemaal,

Vandaag een update over de voortgang van de verhuizing....
Nou gaat erg langzaam de hele afwerking...
Keuken nog niet af , problemen met levering apparatuur.
Hier een foto van mijn "toekomstige`` hobbyhoek!!!!



Vandaag misschien de plinten af en gekit, zodat ik de kasten tegen de muur kan zetten.
En inruimen......sorteren en weggooien. Dat laatste is altijd wat moeilijk.....
Verder komt het overlijden van onze zoon nu echt binnen. 
Gisteren de verjaardag van zijn vrouw gehad. Als je van verjaardag kan spreken.
Maar alles gaat door ......

Hou jullie op de hoogte en begin weer langzaam bij jullie langs te komen.

groeten Ineke


12 mei 2022

De wekelijkse kaart !!!!

 Hallo,

Vandaag weer de wekelijkse kaart voor
52 Weeks to Christmas !

Een ogenschijnlijk simpele kaart.....maar wel een gedoe!
Glanskarton op foam geplakt en geprobeerd alles
uit te stansen.... gelukt !



Wel een leuk effect toch !

groeten Ineke



 






5 mei 2022

We vragen nog steeds cirkels en geel !!!!

 Hallo,

Vandaag nog de tijd om mee te doen met de lopende
challenge van 52 WTC !



Uitsluitend stansen gebruikt en wat bling bling.
Het geheel gemat op goud-geel karton.

Veel mooie inzendingen voorbij zien komen !!!
Maar meer is beter !

groeten Ineke