Hallo,
Vandaag weer een kaart voor de nieuwe challenge
van 52 Weeks to Christmas !
Pinguïns op je kaart !
Hallo,
Vandaag weer een kaart voor de nieuwe challenge
van 52 Weeks to Christmas !
Pinguïns op je kaart !
Hallo,
Vandaag weer een kaartje voor 52 WTC !
Een stempel en wat distress oxide !
Kadertje verhoogd opgeplakt .
Hallo,
Vandaag weer de wekelijks kaart voor 52 Weeks to Christmas.
Laatst een stansje van een boompje gekocht.
Zou een 3 d effect moeten geven.
Vind het aardig, maar niet speciaal.
Oordeel zelf maar.
Hallo,
Week 23 van 52 weeks to Christmas !
Ik ga weer eens voor eenvoudig en grote letters !!!
Hiervoor slechts DP en een stans gebruikt.
Tekst wel eerst op foam ! Wat niet echt makkelijk gaat !
De aanhouder wint .
Hallo,
Vandaag de reminder voor de lopende
challenge van 52 weeks to Christmas !
Maak een slimline kaart en gebruikt
er iets op om je warm te houden.
Ik blijf bij de sokken.....
Hallo,
Morgen start onze nieuwe challenge !
52 weeks to Christmas vraagt een slimline kaart!
Daarop iets om je warm te houden !
Ik denk hierbij aan sokken .....
Sokjes met embossing poeder kleur gegeven, rand van de sokken is vilt !
Hallo,
Al weer een week voorbij!!!!
52 Weeks to Christmas staat weer klaar.
Eigenlijk hetzelfde recept als vorige week !
Nu met een tekststans.
Hallo allemaal,
Vandaag een update over de voortgang van de verhuizing....
Nou gaat erg langzaam de hele afwerking...
Keuken nog niet af , problemen met levering apparatuur.
Hier een foto van mijn "toekomstige`` hobbyhoek!!!!
Hallo,
Vandaag weer de wekelijkse kaart voor
52 Weeks to Christmas !
Een ogenschijnlijk simpele kaart.....maar wel een gedoe!
Glanskarton op foam geplakt en geprobeerd alles
uit te stansen.... gelukt !
Hallo,
Vandaag nog de tijd om mee te doen met de lopende
challenge van 52 WTC !