Hallo,
De challenge van :
Girlz Creative Fun Art of Scrap
Gebruik DP op je kaart !!!!!
groeten Ineke
Hallo,
De challenge van :
groeten Ineke
Hallo,
Vandaag staat er weer een kaartje klaar voor
52 WTC !
Ik heb de sterren van sizzix weer uit de kast gehaald.
Hallo,
Vandaag is Rob jarig....
Daar gaat ieder jaar een kaartje naar toe.
Rob is een "oud" collega van mij en de man van Marjan.
Hallo,
Misschien hebben jullie dat ook wel eens
......oeps moet 5 kaarten hebben....
Hallo,
De wekelijkse kaart staat weer klaar!
52 weeks to Christmas
Hallo,
Als er een verzoekje komt om een kaart te sturen,
doe ik daar graag aan mee.
Niets leuker dan post ontvangen...
Ook al ken je de persoon niet...
Maar hoop dat hij veel kaarten krijgt !
Hij is al verstuurd....
Hallo,
Peter ( ken hem niet) man van Gerjanne is met
pensioen!!!
Voor hem deze kaart .......
Hallo,
Het jaar is al weer half weg.....
Vandaag de wekelijkse kaart voor 52 Weeks to Christmas...
Hallo,
Vandaag een kaartje voor Color Hues !
Zij vragen rood en wit !!!!!
Hallo,
De nieuwe challenge staat met dit warme weer te
wachten....kaart in een vorm...
Ik heb gekozen voor de kerstboom...
1.Sigrid (nr 7) Leuke nostalgische uithang/reclame borden , besneeuwde bergtoppen ijspegels en een super leuke kleuren combinatie..(in dit dorpje willen wij wel op skivakantie).
2.Anita van Deur (nr 11) Dit is ook wintersport, alle natte kledder droog zien te krijgen na een dooi aanval.
3.Natascha Dekker (26) Onze favorite sneeuwpop en dan nog op de skietjes, wat een heerlijke fantasie.
Drie toppers...gefeliciteerd !!!