Halo,
De nieuwe challenge van 52 weeks to Christmas gaat morgen van start !
Maak een kaart met als inspiratie ....
Driving Home for Christmas !
Ik heb gekozen voor een shakerkaart !
Het is een kant en klaar setje van MFT, de shaker en randstans.
Halo,
De nieuwe challenge van 52 weeks to Christmas gaat morgen van start !
Maak een kaart met als inspiratie ....
Driving Home for Christmas !
Ik heb gekozen voor een shakerkaart !
Het is een kant en klaar setje van MFT, de shaker en randstans.
Hallo,
Vandaag een kaartje voor het KKT van Martina !
Hallo,
Vandaag nog een kaartje voor Dutch Card Lovers.
We gaan dus naar zee !!!!
Hallo,
De weken vliegen voorbij !
52 weeks to Christmas is weer in de lucht!
De kleine pinguïns mochten weer eens uit de kast !!!!
Hallo,
Heel veel kaarten voor mijn verjaardag gekregen.
Hier een impressie ....
Hallo,
Bloemen ....altijd mooi !
Vandaag een lila slimlinekaart ! Say it with flowers !
Hallo,
Vandaag een kaartje afgemaakt voor Color Hues !
Een oude stans van sizzix opgezocht.....
Hallo,
Vandaag een kaartje voor een speciale jarige....zij wordt 85 !
Grote stempel gebruikt, ingekleurd en daar
over een laagje distress glaze.
Geeft een mooie glans en wat kleur.
In dit geval heb ik de groene kleur gebruikt.
Hallo,
De wekelijkse kaart staat weer klaar !
52 WTC is weer in de lucht !
Vandaag iets heel anders !
Eerst een embossingfolder gebruikt !
Wit papier, daarna met metallic verf wat kleur gegeven.
Geeft een leuk resultaat!!!
Hallo,
Vandaag een kaartje voor de Lift Challenge.
Was even een dingetje , maar heel leuk !
Maak een "inside tunnel card".