Mijn lijst met blogs

1 apr 2013

Hallo mede bloggers !

Paas-weekend zit er bijna op !

Vandaag toch even tijd genomen om twee kaartjes te maken !

Op 1 april 1962 is mijn opa overleden, hij was voor mij alles !
Helaas te jong gegaan. Dus vandaag naar het kerkhof ! Vind ik overigens prima.
Bloemetje er bij. Smile op mijn gezicht vanwege de mooie tijd met hem !

Thuis lekker "het hok in" , hier mijn kaartjes.

Een voor een verlies van een dierbare, en dan toch nog een vrolijke !

Heb gekozen voor zwart, grijs en wit,






Wit , zwart en grijs gebruikt verder alles met TH  movers & shapers !
Lint, naaimachine, papier van ...... , lint, roosje gerold , hoop dat deze kaart heel lang
in de voorraad blijft !




Hoera kan voor alles zijn ! Weer ton sur ton met wit, papiertjes ..... stans cuttlebug, letters
gestanst ....  

Dit was tweede paasdag,

Fijne werkweek,

groeten !neke


Geen opmerkingen :