Mijn lijst met blogs

26 jan 2014

Liftchallenge # 58

Hallo....

De nieuwe liftchallenge # 58 is weer super leuk !

Echt een zondagmiddag project !!!
Ben weer bezig geweest met stansen en effen papier.
Was een hele klus om alles zo te maken zoals het in mijn hoofd zat.

Gebruikt: Een TH embossingfolder, letterstansen van MFT, effen cardstock, 3 kleuren en een
wit bandje wat ik in dezelfde tint gekleurd heb.
De letters 2x gestanst en van de witte de bovenste helft en de mintgroene de onderste helft gebruikt.

Dit was het voor deze zondag ! Hoop dat jullie ook een plezierige zondag hebben/hadden.
Kijk weer uit naar de reacties, altijd leuk om deze te lezen !

10 opmerkingen :

Marjan zei

Tof kaartje, Ineke! Mooi is de verwerking van de tekst Birthday en de cijfers, en de twee kleuren die je gebruikte zijn lekker fris! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Marian zei

Ziet er prachtig uit, leuk idee zo de letters
Groetjes

Claudia's kaartjes zei

Heel tof gedaan.

grtjs
Claudia

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een mooi resultaat :-)))

Cornelie zei

Veel werk, maar wat een gaaf resultaat. Erg mooi. Fijn dat je weer met ons mee doet. Dank je wel!

Maaike Huisman zei

Een creatief en super mooie kaart!

Groetjes, Maaike

Adrienne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Adrienne zei

Hoi Ineke,

Mooi kaartje, knap gemaakt. Ik kwam je tegen bij de liftchallenge vandaar dat ik je blog even aan het bekijken ben. Kom ook maaer eens langs op mijn blog. Kunnen we elkaars volger worden.

Groetjes,

Adrienne

Nadine zei

Wat een originele uitvoering van de liftkaart heel leuk effect! Bedankt voor het meedoen!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Hallo Ineke, misschien kun je me even mailen over hoe je je vraag bedoelt?
Dank je, groetjes Alie