Mijn lijst met blogs

11 apr 2015

Geen tuin weer !!!

Hallo allemaal,

Na het werk vanmorgen was de middag voor mij ......
De tuin moest wachten, regen en veel wind hier.

Computer aan en even" bloggen", leuk toch !

Op het blog van Color Me stond een mooie kleuren challenge.



Stansen uit de kast, stempels erbij en ........

Dit is het resultaat.

Om verder geen lange uitleg te geven, slechts 1 opmerking.
Ik heb gestempeld op fotopapier ! Hier worden de afbeeldingen een beetje vintage.
Wel de stempel er snel vanaf halen anders blijft het papier plakken. 
Het resultaat geeft een leuk glanzend effect.

Nu, morgen op naar Nijkerk !

Wie weet kom ik nog wel iemand van jullie tegen, 
al zal herkennen van elkaar wel moeilijk worden.

groeten !neke



15 opmerkingen :

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
je kaartje ziet er super uit, wat leuk om op fotopapier te stempelen..veel plezier morgen,
'liefs Ans

Nelleke zei

O, wat is die leuk zeg! Mooi hoe de kleuren uit komen, je hebt eer van je werk. Veel plezier in Nijkerk. Groetjes, Nelleke

Angelique zei

Veel plezier morgen in Nijkerk. Je hebt de kleuren prachtig weergegeven.
groetjes Angelique

Darnell zei

This is such a pretty vintage design, Ineke! I think you did a remarkable card with these lovely colors!! Hugs, Darnell

Tanja zei

love your layout and all the texture - thanks for sharing your card at Colour me...! this week

Margot zei

Prachtig!

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart. Heel mooi.

grtjs
Claudia

laurie zei

Love the vintage design! great card!

laurie zei

Love the vintage design! great card!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is het, geen makkelijke kleurencombo herinner ik me bij het KKT .. het is je mooi gelukt ! Ik hoop dat je leuke spulletjes gekocht hebt op Art Specially (wij in ieder geval wel, wij waren er een heel weekend...)
grtjs,martina
x

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi gecombineerd Ineke, gave kaart is het geworden!
Volgend jaar in de herkansing? :-)
Groetjes, Alie

Aletta zei

Hey Ineke,
Leuk dat je mn blog heb gevonden (en die v Anneke ook zag ik)
Heb die van jou nu ook gevonden:)))
Groetjes Aletta

Anneke. zei

Hoi Ineke.
Ik heb je ook gevonden, hoor. Bedankt dat je volger van mijn blog bent geworden, ik nu ook van jou :).
Prachtige kaarten maak!

Groetjes Anneke.

Marjan zei

Mooi Ineke! Ja, was gezellig ons Nijkerk dagje en succes met je aankopen! Ennnn... de opruimklus.

Leigh Penner zei

Pretty!