Mijn lijst met blogs

6 jul 2015

Spelen met stansen......


Hallo,

Op deze maandag nog even een enorme zooi in mijn kamer gemaakt !
Eerst ga ik opruimen en daarna begin ik aan een kaart !

Met een stans van Memory Box een kaart gemaakt.
Rood, wit en blauw papier gebruikt.
De bladeren en twee delen gestanst en ingelegd
in een stuk wit karton, waar uit ik al twee bladeren gestanst had.
Een kader erom gesneden, sentiment erop en klaar.

Maar denken jullie nu niet dat dit een snel werkje was......
Ik ben, denk ik, te precies soms.

Ook ik probeer wel eens met verschillende challenges mee te doen. 
al kost het me wel moeite !!!!
Dus bij deze:

Less is More: red , white and blue
Pixie's Snippets Playground challenge, 'use snippets"-snippets for the dies
Memory Box challenge, red, white and blue

Fijne week allemaal !
Ineke


20 opmerkingen :

Anoniem zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Kathyk zei

An unusual and lovely make

Kathyk

Deepti zei

Stunning! love the color combo, I think u can share this at ATCAS too :)

Di zei

Love this! Great use of snippets and prefect for LIM as well :)

Hugs

Di xx

Leigh Penner zei

Oh, this is so cool!

Linda zei

Simply stunning! xx

Diny zei

PRACHTIG kaartje Ineke....heel erg netjes gewerkt en het is je goed gelukt om aan verschillende challenges mee te doen!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
ik blijf het een leuke techniek vinden, dat stansen en dan weer inleggen..heel erg mooi..
groetjes
Ans..

GerJanne zei

Hoi Ineke,
je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt, met deze techniek. Leuk ook dat je meedoet aan onze challenge van K&K.
Dank je en succes!
GerJanne

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat ben jij toch goed met stansjes...heel leuke kaart geworden Ineke!
Groetjes, Alie

Marjan zei

Heel apart en mooi kaartje en inderdaad ook goed strak afgewerkt, snap dat je dat ook wilt met zo'n design.

Sazzle Dazzle zei

WOW! Crisp, clever and awesome.
Great use of your dies and teamed with the red, white and blue looks brilliant. Thanks so much for sharing and taking part.
Sarah xx
Less is More

Rosina zei

Heel mooi is deze inlaid techniek Ineke...leuk gedaan in die rood en blauwe kleurtjes..

groetjes Rosina

Stella zei

Ineke dit prachtig. Ik hoop dat je één van de challenges wint. Je hebt talent en ik ben fan :)

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtige kaart. Succes bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

Darnell zei

Your card is delightful in the red, white, and blue, Ineke! And you did a great job with entering all these challenges! It's certainly a winner to me! And thank you for the birthday wishes you left me last week! Hugs, Darnell

Anne zei

How very stylish Ineke! Your inlaid dies look super in the vivid colours.
Thanks for joining us this week
Anne
Less is More

Neets B zei

Such a clever way to use your dies, such a striking design.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Neets B zei

Such a clever way to use your dies, such a striking design.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Marnie zei

What a pretty way to use the fern. Thank you for participating in the Memory Box Challenge!