Mijn lijst met blogs

10 dec 2015

Nog volop in de kerstkaarten !!!!!!

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk zitten jullie ook
nog volop in de kerstkaarten !!!

Ik maak regelmatig de fout om kaarten te maken
waar ik geen passende enveloppe voor heb.
Moet ik die alsnog maken.
Daar niet altijd zin in.......

Maar nu wel een kaart die in een enveloppe
van 14x14 past.



Voor deze kaart eerst stof van de silhouette moeten halen .......
Tja, even niet gebruikt !
De candy sticks met de sil en de tekst is een stans van Die-namites.


Merry Monday vraagt een candy.

Nou, dat is wel duidelijk !!!!!

een kaart n.a.v een voorgaande challenge uit 2015.

Ik heb hiervoor de augustuschallenge rood en groen gekozen.

En natuurlijk de donderdag 52 weeks to Christmas niet te vergeten.

Ok, vandaag een lange werkdag, vrijdag weer wat meer tijd.

groeten Ineke








18 opmerkingen :

Anoniem zei

Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Ineke. Werk ze vandaag!

Ans Gilbert zei

Je kaartje ziet er super uit!
groetjes,
Ans

Dora zei

Mooie kaart met die snoepstokken.

Marijke zei

Een heel leuke kaart met die kleurtjes. Erg leuk gedaan die letters zo in de hoek, bedankt dat je meedoet met 52WTC en nog veel succes met de kerstkaarten. Groetjes Marijke.

Rimmie zei

Hahaha dat herken ik wel, kaarten maken die niet in de envelop passen! Probeer er nu altijd wel op te letten. Mooie strakke kaart Ineke!

Groetjes

Rimmie

marian zei

Geweldig leuke kaart.
Groetjes van Marian.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super leuke kaart! En helemaal kerst!
Leuk dat je meedoet op het 52 Weeks Blog!
Kerst-groetjes, Yvonne

Nancy Soetaert zei

héél toffe kaart!
nancy

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Ineke!
Groetjes Suzan

Fabiola zei

Très mignonne carte Ineke, sympa et craquante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

GerJanne zei

Heel leuke kaart Ineke! Ik zit er ook nog in, in de kerstkaarten. Nog even een slag maken, want ik heb er echt te weinig!
Groetjes,
GerJanne

Linda zei

So adorable Ineke. Love the bright red and white. Lovely card. Thanks for joining us this week at Merry Monday.

Deborah Frings zei

I do like this big, bold candy canes! Nicely done. Thanks so much for playing along with our last challenge of the year at 52CCT. Have a very Happy Christmas, and see you next year!

conil zei

Wow! This is fabulous with all that red and white. Makes me hungry just looking at it. Yum.

Notes by Nina zei

Wonderful card, Thank you for joining us for Merry Monday.

Gerrina zei

Mooi zo;n grafische kaart met heldere kleuren; trekt gelijk je aandacht! Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty
FMix Parlay