Mijn lijst met blogs

3 feb 2017

Pffff, vintage of shabby chic !!!!!

Hallo,

Zoals gezegd vorige week......
Ik ga meedoen met Knutsels en Kadootjes....
Vintage en shabby chic, niet echt mijn ding....
Vind het altijd erg mooi bij anderen.

Niet schrikken.....
Komt ie !!!!!



Gebruikt :
DP papier, effen groen en een bloem samen gesteld.
Deze bloem en ook de blaadjes met champagnekleuring 
modelleer crême bewerkt !
Kant eronder en erop , wat lint....
Verschillende stansen gebruikt !!!
Tja , dit is ie dan !!!

Hoor wel of jullie erg geschrokken zijn .....

Fijn weekend !

groeten Ineke

19 opmerkingen :

Mariken zei

Wauw, wat knap gedaan! Ik vind vintage ook erg lastiig. Je hebt er een geweldige kaart van gemaakt! Fijn weekend!

Marfien zei

Goed gedaan meisje :-), valt allemaal best mee hoor, mooi shabby kaartje

Nelleke zei

Nee hoor ik schrik niet zo gauw. Een ander kaartje van jou Ineke. Haha. Maar heel goed gelukt, gewoon doen. Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Mooi gedaan, Ineke. Vind het een erg leuke kaart geworden!

Sarah zei

Iets helemaal anders. Maar je hebt er wel plezier aan beleefd. Tof gedaan!

Rosina zei

Ook ik schrik niet zo gauw hoor Ineke
en ik vind dat die best aardig is gelukt...met leuke vintage details erop ...

groetjes
Rosina

annie zei

Iets helemaal anders en ook niet zo mijn ding maar respect om het aan te durven! Geslaagd in zijn genre, ik zou zoiets nooit klaar krijgen!
Groetjes, Annie

Eri zei

Knap gedaan, het is een mooie kaart geworden, ook al is het niet echt mijn stijl.
Groetjes, Eri

Sabine zei

Heel knap gedaan! Mooie bloem Liefs Sabine

Joanne kramer zei

Knap gedaan!! Ook dit kan jij. Groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, met veel details
grtjs,martina
x

Creanita60.blogspot.nl zei

Ziet er wel leuk en shabby chic uit en het is altijd leuk om iets nieuws te proberen.
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
als ik eerlijk mag zijn dan vind ik je kaart heel erg vol en druk..Je hebt mooi papier gebruikt, ook de kantjes en de bloem zijn super..
Het is ook moeilijk als je nooit zo'n kaart maakt,
groetjes,
Ans

Maria V zei

Schrikken? Wel nee, ik vind hem goed geslaagd. Lijkt mij ook niet eenvoudig, maar als je het niet probeer dan weet je het ook niet....toch? Fijn weekend.

Marjan zei

Super gedaan, zeker voor iemand die een totaal andere stijl heeft!

Crealientje zei

Hallo Ineke,
Petje af hoor!
Dat heb je heel leuk gedaan.Als je mij vraagt is dit shabby chic( al heb ik er niet veel verstand van hoor):):)
Mooie kleuren!
Fijn weekend en groetjes Crealientje.

Monique zei

Hij is prachtig Ineke. Dit zou je eens vaker moeten doen. Het is je heel goed gelukt.
Dank je wel voor de moeite die je hebt gedaan om mee te doen bij K&K.
Lieve groet, Monique

Gerrina zei

Geschrokken niet, maar heerlijk om te zien dat je dit gewoon ook kunt! Lekker anders en super shabby chic! Vind het zelf ook heerlijk af en toe uit m'n comfortzone te stappen; krijg er altijd weer een frissere kijk en nieuwe ideeën van :). Fijn weekend verder!

Nelly zei

Superleuk!!!

Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly (DT K&K)