Mijn lijst met blogs

4 mei 2020

En ineens zijn er veel verjaardagen.....

Hallo,

Tja, er komen weer heel wat verjaardagen aan.
Ook mannenkaarten nodig.
Dus vandaag aan de slag....
Basis licht groen, oudeachtergrond stans opgezocht.
Teksten van Altenew weer in ere hersteld....

Maar het werd geen mannenkaart.


Als je gaat opruimen .....vind je van alles .....
Toen ik begon met kaarten maken zag ik 
van alles wat ik dacht te kunnen gebruiken. 
Misschien wel herkenbaar.
Zo heb ik dozen met vakjes , lang geleden aangeschaft, 
die vol zitten met allerlei "moois". 
Zo ook deze roosjes, te schattig om weg te gooien.
En zo ontstond een hele andere kaart.
Niet zo goed te zien op de foto, de roosjes heb ik in de uitsparingen
geplakt . Vond dit er wel feestelijk uit zien. 

Knutsels en kadootjes vraagt "old stuff".

Nou , op naar de volgende kaart ...

groeten Ineke

14 opmerkingen :

Creanita60.blogspot.nl zei

Ja deze bloemetjes herken ik ook ik heb ze ook nog een zakje vol......leuke kaart is het geworden!
Groetjes Anita

Diny zei

Ja ik herken de bloemetjes ook wel....heb er een paar maar gebruik ze nooit.
Jij hebt er een leuk kaartje mee gemaakt Ineke!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Haha, ja zo kan het gaan als je door je oude spulletjes struint. De roosjes passen precies in de uitsparingen en zijn erg mooi en zacht van kleur. Groetjes Marjolein

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Je heerlijk dat struinen in oude spullen...de bloemetjes herken ik wel, ik heb ze opgeruimd..jij hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt Ineke. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Anita van Deur zei

Die herken ik ook... leuk het is een mooi kaartje geworden.
Groetjes Anita

Nicolette zei

Leuk als je van alles tegenkomt. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Wat een gezellig kaartje is het geworden met de bloemetjes. Ik heb ze ook nog wel ergens liggen.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart, Ineke!

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kaartje Ineke! Groetjes Linda

Monique zei

Mooi gedaan met de teruggevonden roosjes.
Ik herken het wel, dat je dan ineens een idee hebt om het te kunnen gebruiken.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Keileuke kaart Ineke, grappig om de satijnen roosjes zo te gebruiken, die heb ik ook nog,
Groetjes,
Ansx

marja zei

Dat herken ik nu helemaal niet dat we allerlei spullen blijven verzamelen(ha ha) Oh ik moet ook echt eens gaat sorteren, maar dan kom jij weer met dit. T is zo moeilijk om dingen weg te gooien. En toch binnenkort moet het van mijzelf. Nou ja weggooien....Ik geef het maar aan de activiteitenbegeleiding van een verpleeghuis. Voelt dan toch net iets beter dan weggooien.Jij hebt t in ieder geval nog gebruikt. Groetjes Marja

Caroline zei

Ik herken de roosjes wel hoor haha die heb ik ook nog (denk ik ergens)
Nee, geen mannenkaartje zo maar wel heel mooi!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Zo grappig dat je begint over een mannenkaart en dan toch niet.... die roosjes moet ook nog ergens hebben. ZO leuk wat iedereen vindt bij het opruimen en zoeken!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.