Mijn lijst met blogs

5 jul 2020

Veel regen en wind.....

Hallo,


Vandaag heel veel regen en wind.....
Tijd om eens iets anders te maken....






En toen kwam deze "retro" schets langs van

Had nog een gemaakte achtergrond liggen.
Gestempeld en met embossingpoeder bewerkt.
Achtergrond met distress oxide .

Eerst op maat gesneden , opgeplakt en het
geheel met een embossingfolder bewerkt.

Sentiment erop en op een kaart
gemat ( verhoogd ) in dezelfde 
wit tint. 



Wat mij altijd opvalt bij een foto van een geëmboste
ondergrond.....
Bij deze foto ook weer , de cijfers lijken verzonken
maar ze liggen er dik op !!!!

Dit voor nu....

groeten Ineke




14 opmerkingen :

Marfien zei

Ben ook met deze schets bezig geweest, de mijne is mislukt (tot nog toe) Jij hebt er echt iets moois van gemaakt, bijzonder in deze kleuren

GerJanne zei

Heel leuke uitwerking van de sketch! EN ik zie de cijfers echt niet verzonken liggen. Heel duidelijk er dik op. Maar ik denk dat het per persoon verschilt. Ik vind hem gaaf.

annie zei

Mooi gedaan! En alles is ok hoor, alleen druk met andere dingen...
Groetjes, Annie

Nicole Parmentier zei

War mooi Ineke! Als ik kijk zie ik de cijfers er dik op liggen. Gek dat jij het anders ziet..

Doris knippenenplakken zei

Mooi gedaan, leuke kaart!
Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

gave kaart Ineke
Gr Karin

Annerieke zei

Leuk gemaakt deze kaart Ineke! Hahaha, ik snap wat je bedoelt. Ik zie het ook dat de cijfers verzonken liggen, maar als ik knipper met mijn ogen liggen ze er ineens bovenop ;-).

Sarah zei

Tof effect! Leuk gedaan. X

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ineke....meer is echt niet nodig!
Leuk effect met de cijfers.
Groetjes Diny

Josje zei

Hij is inderdaad anders maar wel mooi

Femminde zei

Fijne hobby hebben we hé. Vooral op dagen dat we binnen moeten blijven.
En ja ik weet ook niet hoe het komt van de letters. Valt mij wel vaker op bij het foto's maken. Dat het vaak anders over komt. Vooral bij wat andere modelletjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Wat een leuke kaart met de sketch!
Groetjes Trudy

Giny zei

Wat een gave kaart.
een mooi effect dat embossing,

Groetjes Giny

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig Ineke,

Ook ik zie ze er echt boven op liggen

Groetnis fan Ina