Mijn lijst met blogs

23 sep 2020

Dutch Card Lovers is weer in beeld !

 Hallo, 


Dutch Card Lovers heeft een hele leuke challenge !
Maak een kaart met een plaid background !
Super leuk !

Ben aan de slag gegaan met mijn favo kleuren ....




Twee "rasters" gestanst. Donkerblauw en een lichte tint blauw.
Hooray ook uit de lichtere kleur !
Daarna met distress glaze embossingpoeder bewerkt.
Wel een gedoe ....maar dan heb je ook wat !
Op de volgende foto beter te zien.

Geeft een heel leuk effect, alsof er een glasachtig laagje op zit !
Onder hooray een stukje echtra dik vellum.
En het geheel op een licht grijze kaart gemat.


Dit is de inspiratie foto !

Was weer leuk om te maken !!!!

groeten Ineke








14 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Ineke!

KarinsArtScrap zei

mooi kaartje Ineke
Gr Karin

Irene zei

Hij is super leuk met die rasters Ineke!
XxIrene

Marjan zei

Heel originele ruitjes achtergrond en een heel gave kaart, Ineke! Leuk dat je meedoet met DCL!

Janette van Otterlo zei

Wat een leukerd
Grtz Janette

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Ineke, heel erg creatieve plaid background heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Wow wat heb je dit prachtig gedaan Ineke!!! Je plaid is hartstikke mooi, was wel een klusje om te maken maar het resultaat mag er wezen!!!
xx Gerie

Rosina zei

Heeeeel mooi je kaartje met deze zelfgemaakte plaid achtergrond Ineke....
Ik had maar een plaid-achtergrond designpapiertje ervoor gebruikt...
KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina

Ellen zei

Ik vind hem geweldig leuk...gaaf met de rasters!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Supermooie kaart met dat raster en in je favokleuren. Ik denk nog hoe en wat... komt wel goed, hoop ik.

Eri zei

Oh, ik vind hem super!
Groetjes, Eri

anja curvers zei

Wow dit is wel heel erg gaaf zo, leuke stans zeg. Bedankt voor je deelname aan DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie stansen heb je gebruikt! Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

Nicole Parmentier zei

Mooi deze rasters zo gedraait op elkaar! Je krijgt een beetje een stoer ruitje zo met deze kleuren. Ook de Hooray in glitter past er perfect bij. Bedankt voor het meedoen met DCL.