Mijn lijst met blogs

31 okt 2020

De Lift Challenge !!!!

 Hallo,

De Lift Challenge is weer erg leuk !



Het zijn alle vier kaartjes met een "splash of colour" en daarop een witte die-cut. Ze zijn ook CAS (clean and simple). De opdracht luidt: Maak een soortgelijk kaartje.


Het was zo leuk dat ik er twee heb gemaakt !


Bij beide kaartjes heb ik de bloem ook uit de 
ondergrond gestanst en op foam geplakt.
Op de volgende foto's is dit goed te zien.




Wel een geduld werkje .......

Dit voor deze zaterdag ...
Fijn weekend !

groeten Ineke











19 opmerkingen :

Marjolein zei

Je kunt wel zien dat je plezier had bij het maken van de kaarten; ze zijn hartstikke leuk!

Groetjes Marjolein

Kaartenkraam zei

De blauw/groene versie vind ik erg mooi. Vooral de colorsplash heeft een mooie vorm en die spatters erbij vind ik prachtig.

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Prachtig Ineke wat mooi je bloemen op foam verhoogd opgeplakt dat kun je goed zien! Fijn weekend verder,
xx Gerie

Ilse zei

Ze zijn prachtig Ineke, echt heel mooi. Ik volg je nu ook met mijn nieuw profiel en heb ook een nieuwe blog https://lievewensenvanmij.blogspot.com/ in plaats van mijn oude blog "wenskaarten en zo"
x Ilse

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaarten Ineke.
Leuk de liftkaart. Mooi de bloem verhoogd.
Groetjes Elle-jeanne

Ellen zei

Schitterende lift Ineke!
Groetjes Ellen

Janette van Otterlo zei

Leuke kaarten!
Grtz Janette

Donna W. zei

These are all beautiful. Love that splash of color behind the white.

Marjan zei

Twee mooie liftkaarten, Ineke! Mooie splash en die-cuts! Leuk dat je meedoet met onze Liftchallenge, dankjewel!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zijn je kaartjes geworden
grtjs,martina

Caroline zei

Wat zijn ze mooi! Goed gelukt hoor.
Groetjes Caroline

Irene zei

Ze zijn gaaf Ineke, mooie bloemen!
XxIrene

Trudy zei

Prachtig gemaakt allebei!
Groetjes Trudy

Nicolette zei

Ze zijn prachtig.
Groetjes Nicolette

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig! Ineke

Zeer geslaagde lift, ik ben vanmiddag
er ook mee aan de slag gegaan.

Groetnis Ina

Marfien zei

twee toffe kaartjes Ineke, leuk gemaakt met de laagjes, wel echt priegelwerk

Femminde zei

Oh dat is wel een hele mooie!! Vooral die eerste met die gave randstans.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes Ineke, heel mooi gemaakt!

Liefs, Merit en Annemarie

Cornelie zei

Leuk dat je er zo enthousiast mee bezig bent geweest. Dat is te zien. Mooie kaartjes, mooie kleuren. De groene vind ik het mooiste, die spetters, net dauwdruppeltjes? Mooi. Dank je wel Ineke voor het meedoen met de Liftchallenge!