Mijn lijst met blogs

25 nov 2020

Eind november. KKT aan de beurt !

 Hallo,

Wij zijn er weer voor het KKT van Martina !

De gekozen kleuren waren niet makkelijk !!!!
Maar ik heb een kaart gemaakt......
Beetje zwart erbij!!!!


Bloem op lamineer gestempeld en gelamineerd.
De glans is niet echt te zien.
De bloem op zwart geplakt, lijkt grijs door de
gelamineerde bloem....
Bloem gestempeld met goud .

Op de vier hoeken Nuvo drops zwart,
zodat je de lijm eronder niet ziet.
E.a. weer verhoogd opgeplakt.

Hier de gevraagde kleuren !

Ben benieuwd wat ik allemaal te zien krijg vandaag !

groeten Ineke




32 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Prachtig Ineke wat een mooi combinatie, super mooi je bloem stempel.
Fijne dag.

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kaartje!

Henriët zei

Wat leuk gedaan! Leuk idee om op een lamineervel te stempelen.
Groetjes van Henriët

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart geworden in goud! Groetjes Linda

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Ineke!

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart! bijzonder om die prachtige bloem te lamineren, slim hoe je de lijm gecamoufleerd hebt!
groetjes
Nancy

Irene zei

Wow écht gaaf Ineke!
XxIrene

Jantine zei

Wat bijzonder, zo'n gelamineerde bloem. Leuk effect, Ineke. Mooie kaart heb je gemaakt in deze kleuren, heel knap!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een leuke kaart Ineke!! En wat een gave bloem.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi deze kaart Ineke.. leuk idee om die op lamineersheet te stempelen en dan te lamineren
een mooi effect geeft dat..
zo kom je vandaag verassende kaartjes tegen
groetjes Rosina

Petra-loves-paper zei

Wat een goede tip om de drops te gebruiken om het lijmpuntje weg te werken. Ik vind het een sjieke kaart, groetjes Petra

Diny zei

Wat een leuke kaart Ineke.....het is je prima gelukt om met deze kleuren een mooie kaart te maken!
Groetjes Diny

chantal zei

Mooie kaart, wat een werk heb je ervan gemaakt
Liefs Chantal

Marjan zei

Mooi dat zwart erbij, dat geeft pit! Chique uitstraling, Ineke!

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart in deze tinten
Het zwart erbij ,als blikvanger.
Groetjes Elle-jeanne

Colien zei

Tof kaartje in de kleurtjes van deze maand. De bloem komt mooi uit op het zwart, heel gaaf!
grtz Colien

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaf kaartje in deze kleuren, mooi die gouden bloem!

Liefs, Merit en Annemarie

karin zei

Mooi kaartje in de KKT kleuren Ineke.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Ingrid,

Fijne felicitatiekaart!

Liefs,
Nancy

Ilse zei

Heel mooi kaartje, ondanks de moeilijke combi is het toch heel geslaagd.
Groetjes,
Ilse

Margreet zei

Mooi kaartje, Ingrid. Ik vind die gouden bloem heel tof.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

hoi ingrid, ja hoor, kerst mag best, geen probleem mee...Soms is inderdaad het zwart wel nodig om het geheel wat tot 'rust' te laten komen...
geslaagd kaartje in ieder geval, niet makkelijk om op mica te drukken...
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina

Nicole Parmentier zei

Wat mooi die bloem zo, ik vind het zelfs op je craftmat een plaatje! Inderdaad is een beetje zwart wel nodig met deze combinatie dan knalt het geel en goud nog een beetje extra. Mooi gedaan!

Josje zei

Ziet er erg mooi uit

marijke zei

Wat een mooie kaart Ineke! Zo mooi gedaan met die bloem. Groetjes Marijke

GerJanneke zei

Hoi Ineke,
wat een mooie kaart en wat een tof idee van die lamineer sheet. Had Marjan dat ook niet pas geleden gedaan. Heel mooi. Je kaart is al een poosje binnen. Morgen alles open maken, heb er zo'n zin in.
Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

Laurespage zei

Ineke, een hele mooie kaart die chique oogt.
Groetjes,,laurette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie bloem en mooi kaartje in de KKT kleuren!

Marfien zei

Dat ziet er goed uit Ineke, leuk als deze techniek ook lukt, past mooi bij het zwart

Creatiels zei

Mooi in al zijn eenvoud en meer hoeft dat niet te zijn. Knap resultaat.
Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Nelleke zei

Mooie kaart, ik vind dat zwarte erbij juist heel mooi erbij. Groetjes Nelleke i

Sarah zei

Aan goud embossing heb ik ook nog gedacht. Heel tof gedaan. Leuk idee stempelen op een lamineervel en dan lamineren. Daar kan je nog heel wat creatieve kanten mee uit. X