Mijn lijst met blogs

7 feb 2021

De lift challenge vraagt ......

 Hallo,

Was al even aan het experimenteren.... voor de LC#157.

Zelf een achtergond met embossing poeder / stempel.

Kleur deze zelf naar wens .....(ik) met distress oxides....
Daarop een afbeelding, in mijn geval bloemen.


Heb hiervoor een achtergrond stempel van ranger gebruikt.
Deze dekt maar de helft...dus nog een keer in spiegelbeeld.
Met zwart embossingpoeder bewerkt.
Bloemen met vellum eronder, tekst erbij .


Dit is de te liften kaart, heel leuk!!!!


En dan.....
Maak je er nog een in het wit ...



Ook weer kleur aangebracht met distress oxides.
De bloemen op foam en gekleurd met gilding wax.
Weer een heel andere kaart! 

Deze challenge is super leuk om te doen.....
Dus waag ook een poging....
groeten Ineke





15 opmerkingen :

Irene zei

Jeetje wat gaaf Ineke, allebei even mooi! Ik ben waaardeloos met embossingpoeder dus alle pogingen liggen in de prullenbak hihi.
XxIrene

Nynke zei

Heel mooi! Het blauw van de eerste kaart is echt prachtig. Ik vond het ook een leuke challenge, mijn uitvoering plaats ik morgen.
Groetnis, Nynke

Marfien zei

schitterende kaartjes heb je gemaakt, het is waar, heel erg leuk om te doen

Eri zei

Wow, je hebt twee prachtige kaarten gemaakt!
Groetjes, Eri

Rosina zei

2 super mooie kaartjes Ineke ...keileuke techniek weer uitgeprobeerd...
groetjes Rosina

Marjan zei

Zeker leuk om te doen en twee prachtige kaarten gemaakt voor onze challenge! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Ineke! Vooral de witte versie vind ik gaaf, het doet me een beetje aan ijs denken met die krassen.. of komt dat door het weer buiten? In ieder geval zijn ze prachtig, bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met deze techniek. De bovenste vind ik het mooist. Groeten Trijntje

Diny zei

Wow.....wat heb je super GAVE kaartjes gemaakt in deze kleuren Ineke.
Leuk afgewerkt met de juiste stempels....prachtig!
Groetjes Diny

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten heb je gemaakt Ineke
Gr Karin

Maaike Huisman zei

Mooie kaarten zijn dit. Grappig, hoeveel verschil er in beide kaarten zit. De onderste komt veel lichter over.
De bloemen van de bovenste kaart vind ik erg mooi.
Groeten, Maaike

Henriët zei

Prachtige kaarten voor de Liftchallenge. De eerste vind ik echt de mooiste!
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Ik vind beide kaarten erg mooi geworden. De techniek is inderdaad superleuk om te doen.

groetjes, Ellen

Margo zei

Wat een leuke kaarten Ineke, je hebt ook prachtige kleuren gebruikt.
Groetjes
Margo

Cornelie zei

Hup, en jij maakt er gewoon gelijk 2. Hartstikke leuk. De 2e met het wit spreekt mij meer aan. Maar alles blijft een kwestie van smaak nietwaar?!
Heel erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge Ineke!