Mijn lijst met blogs

3 jun 2021

De reminder van deze leuke challenge !

 Hallo,

Vandaag kan je nog tot 23.59 uur meedoen!
Met de leuke challenge : Rendier op je kaart volgens kleurenpallet.
52 weeks to Christmas roept op !






Dit rendier vind ik helemaal te gek !!!!
Op vellum met muziekprint , maar eerst een sjabloon
gemaakt en het het rendier met distrees inkt op
het vellum gezet !

Ook mijn nietmachine weer opgezocht... met de mini nietjes.
Twine erbij en het is bijna "old school"....



Doe nog snel mee met deze leuke challenge ....


groeten Ineke





19 opmerkingen :

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk dat muziek papier met daarop het hert
groetjes ellen

marijke zei

Een heel mooi kaartje Ineke. Dit is zeker een mooie stans en je hebt er iets moois van gemaakt. Leuk dat vellum met muzieknoten. Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Super leuk met het hert en de muzieknoten dsp.

Colien zei

Heel mooi kaartje!
Ik had voor deze week ook deze mal klaargelegd, maar zag dat die al 2x was ingezet, dus greep ik toch maar weer terug naar Eline's rendier ;)
grtz Colien

Femminde zei

Wat een super leuke kaart met deze uitdaging. Heel goed gelukt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Epie zei

Sûperleuke kerstkaart Ineke we hebben dezelfde stans gebruikt , maar deze is zo leuk met nootjes op de achtergrond !! Fijne dag Epie

Trudy zei

Leuke kaart en wat een mooi achtergrondpapier!
Groetjes Trudy

Eri zei

Leuke kaart met het geometrische rendier! Tof hoe je het vellum vast hebt gezet met nietjes.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Dat rendier is echt gaaf! Leuk gedaan op vellum en dat muziekpapier met nietjes, top!

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een prachtige kaart in deze schitterende kleuren!
bedankt nog voor je adreswijziging Ineke!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaart met dat strakke rendier, Ineke. Heel mooi gedaan.
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtige kaart Ineke!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele mooie reminder geworden Ineke. Prachtige stans is dat rendierhoofd. Fijn dat de eerste verhuis erop zit.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

heel mooi die geometrische hertenkop en de muzieknootjesachtergrond.
groetjes
Nancy

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Ineke

Gr Karin

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Ineke, prachtig dit hert op die muzikale achtergrond...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Het is een heel mooi rendier! En dan p het muziekpapier. Heel gaaf kaartje.

lenywim35 zei

Hi Ineke. Een beetje laat. Maar heb nog al problemen met de PC. Toch wilde ik je nog bedanken voor de mooie verjaardagskaart en jullie verhuiskaart. Leuk dat je aan me dacht. Ik waserblij mee. Ik hoop, dat jullie het in Voorburg ook weer naar je zin krijgen. Ik gun jullie er veel gelukkige jaren. Liefs Leny

Marjan zei

Toffe kaart, Ineke!