Mijn lijst met blogs

26 aug 2021

De nieuwe challenge...maak een swingkaart !

 Hallo,

Morgen weer tijd voor de challenge van augustus.
52 weeks to Christmas vraagt een swingkaart !
Voor mij niet echt makkelijk, maar jullie ....
kunnen dat met gemak !

Hier mijn bijdrage.....
Heeft wel wat hoofbrekens gekost.....




De kaart eerst bewerkt met distress oxide in de kleur
van het dp. Daarna de uitgestanste delen erop bevestigd.
Ik vind zo'n kaart ook moeilijk om te fotograferen.
Maar ik verwacht heel wat verrassende inzendingen.
Kan ik nog wat van leren !!!!!!



Ben heel erg benieuwd !!!!!

groeten Ineke






23 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Wauw het resultaat mag er wezen wat is dit tof gedaan.

Nicolette zei

Toch heel leuk geworden Ineke.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de roze kleuren
groetjes ellen

Suzan zei

Is goed gelukt Ineke je swingkaart!
Groetjes Suzan

Elle-Jeanne zei

Prachtige swing kerstkaart voor de nieuwe challenge.
Groetjes Elle-jeanne

Eri zei

Niet te zien dat dit zoveel moeite heeft gekost, je kaart ziet er tof uit.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wow wat een flitsende kaart! Ziet er ingewikkeld uit!
Groetjes Trudy

Hetty P. zei

Mooie kaart is het geworden, leuk in deze kleuren.
Fijne dag,
Hetty

Marja zei

Het is toch een hele mooie kaart geworden Ineke!
Ook de kaart die ik voor mijn verjaardag kreeg is prachtig...staat hier te pronken op de kast.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie swingkaart, zo leuk in deze mooie kleuren.
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Mooie kaart in super kleuren, inderdaad lastig zo'n swingcard, ik heb gelukkig een stans hier voor,
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind dat je swingkaart prachtig gelukt is Ineke, mooie spannende kleuren voor een kerstkaart maar ik houd daar wel van.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een leuk modelletje!! Soms heb ik ook zin in die aparte modelletjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een leuke swingkaart Ineke....ik ben ook benieuwd wat ik er van ga maken!
Groetjes Diny

Marijke zei

Nou jet was ook geen makkelijke opdracht hoor! Ik heb ook heel lang gezocht naar een makkelijk voorbeeldje! Maar ik vind je kaartje goed gelukt en leuk die kleuren! Ach we zijn nooit te oud om wat te leren toch? hihi! Groetjes Marijke.

marian zei

Een prachtige swingkaart , een heel leuk model en een aparte kleur.
Groetjes van Marian.

Epie zei

Mooie swingkaart in een andere setting en top kleurtjes , gezellige avond Ineke.....
Groetjes Epie

Marjan zei

Fijne kleurtjes, gaaf kaartje!

Rosina zei

Ha ha Ineke dat dit voor jou hoofdbrekens kostte...Maar het resultaat mag er wezen zie ik wel..het is je perfect gelukt een prachtig voorbeeld te maken...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Freubelmina zei

Een supermooie inspiratiekaart maakte je hoor Ineke xx

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt

Nancy Soetaert zei

ook een leuke swingkaart, tof gemaakt hoor, goed gelukt in de opdracht!
Groetjes
Nancy

Wilma zei

Een MOOI swingkaart Ineke met een verrassend effect.
Liefs Wilma ☺☺☺