Mijn lijst met blogs

29 sep 2021

Tijd voor het KKT !

 Hallo,

Eindelijk ben ik weer van de partij !!!
Heeft even geduurd.... langzaam meer inspiratie !
Moet tenslotte toch nog een half jaartje in onze tijdelijke
woning vertoeven....

Het KKT vraagt blauw en geel... mooi !



Met een duo stans twee kaarten gemaakt. Ik vind tekst op dit soort kaarten moeilijk.
Schuin boven of schuin onder blijkt toch de beste plek.
Nu de vraag ...welke combi is de beste? Zelf vind ik de onderste de beste.




Ben benieuwd naar alle inzendingen....

groeten Ineke


27 opmerkingen :

Freubelmina zei

Ik kan niet kiezen Ineke, vind ze beide erg mooi xx

Sarah zei

Dag Ineke, ik ben hier al even niet komen kijken. Ik kan goed snappen dat het knutselen in je tijdelijke woning niet helemaal inspiratievol verloopt, komt wel!
Deze is weer een echte Ineke kaart! Ik vind de onderste mooier. Heel toffe stans. Fijne dag met misschien wat inspiratie voor een kaartje nadat je alle blogs van het kleurenkaartenteam bent af gegaan! X

chantal zei

Ik vind het heel moeilijk kiezen, allebei hebben ze iets.
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

leuke KKT-kaart met die prachtige bloemenstans. Allebei mooi met een lichte voorkeur voor de eerste...
groetjes
Nancy

Colien zei

Heel mooie kaartjes in de kleurtjes van deze maand, wat een gave stans! Bij de onderste komt de bloemvorm wat meer naar voren, maar beiden zijn prachtig!
grtz Colien

Daphne zei

Ze zijn erg mooi.
Ik vind de tekst op de bovenste duidelijker overkomen, hihi, je hebt niks aan onze mening, want ik lees dat er ook mensen juist voor 2 kiezen.
Maar, hoe dan ook, héél mooi idee en je hebt er 2 prachtige kaarten mee gemaakt
Hopen dat je inspiratie en beetje blijft hangen nu.

Jantine zei

Heel mooi Ineke! Ik vind ze allebei iets hebben, dus ik ga niet kiezen :-)
Fijn dat je nu in je tijdelijke woning toch ook weer inspiratie vindt!
Groetjes
Jantine

Martha zei

Mooie stanskaarten Ineke
Persoonlijk trek ik naar de onderste, maar dat heeft denk ik te maken dat het donkerblauw bovenop ligt,
heel mooi gemaakt
Liefs Martha

GerJanne zei

Oh wat een mooie stans is het! En je kaarten zijn prachtig. Ik heb geen voorkeur. De eerste oogt wat vrolijker door het geel dat bovenop ligt en de tweede vind ik wat stemmiger.

Je@net zei

Prachtige mal en twee mooie kaarten ermee gemaakt, Ineke!

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Ineke....ik vind ook de onderste het duidelijkst.
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Wauw, wat een schitterende kaarten.
Zo mooi met deze opengewerkte bloemen in 2 kleuren.
Zelf vind ik de onderste ook het mooist, het sprekendst.
Fijne dag,
Hetty

KarinsArtScrap zei

heel mooi Ineke

gr karin

Margreet zei

Ze zijn allebei prachtig, Ineke. Daarom ga ik niet kiezen, want ik heb geen voorkeur.
xxx Margreet

marijke zei

Het zijn allebei mooie kaarten maar inderdaad de onderste heeft ook mijn voorkeur! Mooi gemaakt hoor! Groetjes Marijke

Petra-loves-paper zei

Beide kaarten zijn geslaagd. Ja die tekst hè, je wilt hem eigenlijk niet over de bloemen doen, want dan zie je de mooie details niet meer... Vind ik heel vaak een dilemma bij teksten op kaarten, jij hebt het mooi opgelost zo, groetjes Petra

Femminde zei

Wat een mooie kaarten!! Vooral die bovenste zo tof met die stanzen.
Tot het volgende KKT!! (leuk dat je er weer bij bent)
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk effect geeft deze stans. Bij mij is de onderste versie favoriet maar met maar een hele kleine voorsprong hoor!

Henriët zei

Leuke kaarten. En het voordeel van zo'n stans is dat je er dan meteen 2 hebt.
Ik vind de bovenste de mooiste. Die oogt wat vrolijker.
Groetjes van Henriët

karin zei

Leuk effect die stans. Beide komen mooi uit in de KKT kleuren vind ik. Mooi gemaakt!
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee mooie kaartjes in de kkt kleuren! Goed gelukt! 🌺☕

Rosina zei

2 prachtige kaartjes zijn dit Ineke, zo een schitterende bloemenstansen...komen mooi uit in deze KKT kleuren...
groetjes Rosina

Marfien zei

Ze zijn allebei mooi, kan ook heel goed zonder tekst

Nancy zei

Hey Ineke,

Wat een leuk setje maakte je!

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, het donkere stukje lijkt een beetje een 'schaduw'. Mooi gemaakt
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

Nelleke zei

Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. gelijk ook jou andere creaties gezien van de laatste dagen. Wat zie jij in een mooie kaarten maak flow zeg! Jou schommelkaart is geweldig zeg. ook deze kaarten voor het KKT mogen er zijn. Fris en vrolijk. Groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Je kaartjes zijn alle twee best leuk, en ze zijn heel mooi afgewerkt.
Groetjes, laurette