Mijn lijst met blogs

14 jan 2022

DCL vraagt een vogel !!!!!

 Hallo,

Dutch Card Lovers vraagt een vogel ....geen vogeltje....
Wel een wintervogel !!!! Kolibrie is echt een zomervogel !!
Houdt van nectar !!!
Dus , niet geschikt voor de challenge....
Maar .......

En ineens een idee ....
Zoeken geblazen ....
En gevonden......



Was even tobben...maar dan heb je ook wat !
Leuk voor de oudste kleinkids ...
Negatieve stans als mask gebruikt, neon kleurtjes van 
Hero arts. Vogel twee keer en erop !!!

Ik vind hem leuk ....

groeten Ineke



12 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Schitterend!!

Daphne zei

Ik vind hem heel leuk!!
Wat een mooie vogel en met die opvallende kleurtjes prachtig, en echte blikvanger.

Eri zei

Toffe kaart met die kleurrijke vogel!
Groetjes, Eri

Martha zei

Ja zeker ik vind het ook een hele leuke kaart, Ineke!
Mooie moderne uitstraling
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie fel gekleurde vogel
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een mooie vrolijke vogel. Dat silhouet is zo tof.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Aartje zei

Prachtige kolibrie.
Groetjes Aartje

Ellen zei

Topkaart/vogel!

Josje zei

Dat is mooi geworden

Trudy zei

Wat een super vrolijke kaart met al die kleurtjes! Prachtig kaartje!
Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

Scraptastisch zei

Zoek en gij zult vinden, hihi Een blikvanger is het zeker Ineke...fijn weekend verder,
xx Gerie

Freubelmina zei

Ik vind het geweldig Ineke, zo knap gedaan met prachtig resultaat! Ik heb ook een heel stuk teruggescrold op je gezellige blogje en zag heel veel moois.
Fijne zondag en lieve groetjes xx