Mijn lijst met blogs

6 mrt 2022

Een soort van opkikker !!!!

 Hallo,

Vandaag een fleurige kaart ! Degene die hem krijgt
kan wel een opkikker gebruiken.


Papier bewerkt met verschillende kleurtjes d.m.v. een stempelkussen.
De letters uit vilt gestanst en uit geel karton. Later op elkaar
geplakt voor de stevigheid.
Op de volgende foto zie je de samenstelling beter.
E.a. verhoogd en verdiept opgeplakt !
Het is een redelijk grote slimline kaart.
Gevolg......geen passende enveloppe !!!!





groeten Ineke
Fijne week !





20 opmerkingen :

Ellen zei

Een hele mooie vrolijke kaart…top voor de ontvanger!
Groetjes Ellen

Marfien zei

prachtige kaart, vrolijke uitvoering
Dat wordt dus zelf een enveloppe maken :-)

Martha zei

Wat een vrolijke blije kaart, Ineke
Dus nu zelf aan de slag met de envelop
Liefs Martha

GerJanne zei

Nou, hier word je best vrolijk van, door de kleuren!
En ik ben benieuwd of de opzichter de kaart in ontvangst genomen heeft... ik hoop het!

Daphne zei

Haha, en toen?
Heb je de kaart persoonlijk bezorgd?
Wat een vrolijke kaart is dit, de kleuren spatten van mijn scherm, héél erg leuk gemaakt zeg.
Bedenk mij nu dat dit ook voor een kanjer kan, die slechtziende is...... kan hij/zij de letters voelen, hoe leuk is dat?!

Anita van Deur zei

Een super mooie kleurrijke kaart. Bedankt voor je tip over de handschoenen ik ben me aan het oriënteren. Van onze handjes daar word je niet vrolijk van. Wel van deze kaart.

Hetty P. zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt.
Zo leuk met deze felle kleuren, de letters komen er mooi op uit.
Fijne dag,
Hetty

KarinsArtScrap zei

een super gave kaart Ineke
Gr Karin

Eri zei

Prachtige kleurrijke kaart!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de vrolijke kleurtjes die van mijn scherm spatten
groetjes ellen

Caroline zei

O wow, dat is een fleurige kaart! Heel leuk gemaakt.
Groetjes Caroline

Marja zei

Wat een fleurige kaart daar kikker je vast van op!
Groetjes Marja.

Maaike Huisman zei

Een geweldig leuke kaart. Hij zou natuurlijk wel verstuurd moeten kunnen worden.
Zou hij niet passen in de langwerpige enveloppen? Die zijn 114 bij 299, verkrijgbaar bij de Action. Ik heb al heel lang een envelop maker van Stampin Up, is ook heel geschikt voor diverse maten.
Groeten van Maaike.

Scraptastisch zei

Super tof je kaart Ineke en zeker is een hug een opkikker! Succes met envelop vouwen. Tip a4 copieer papier de punten om je kaart vouwen evt strookjes eraf knippen en dicht plakken...succes!
xx Gerie

Nicole Parmentier zei

Nou een opkikker is dit zeker. Hier wordt de ontvanger vast heel vrolijk van. Een envelop maak ik altijd zelf bij een model als dit. Je kunt de kaart ook altijd nog gewoon mooi inpakken en er een postzegel op plakken.

Marjan zei

Wat ben je productief!! Gave opkikkerkaart in zonnige kleuren, die envelop krijg je vast ook voor elkaar.

Trudy zei

Wow wat super super vrolijk, leuke kaart!
Ik zou de kaart gewoon goed inpakken net als een pakje.
Succes, groetjes Trudy

Josje zei

Het is zeker een fleurige kaart leuk hoor

laurie zei

Awesome slimline...love the bold colors. So bright and cheerful!

aussie aNNie zei

Wow this is a gorgeous design, love the card and colour choices. ♥