Mijn lijst met blogs

27 sep 2022

Fijne hobby.....

 Hallo,

Zit het mee ...zit het tegen.....
Mee.... fantastische bruiloft gehad van onze oudste dochter...


Tegen.... de medische perikelen van mijn man....
Maar we gaan door....

De hobby laat je gedachten even anders gaan....
De Lift Challenge heeft een nieuwe ....
Heel leuk...

Ben aan de slag gegaan...... de probeersels waren leuk ..
Maar niet tevreden!
Toch maar wat van gemaakt.... niet voor de challenge...komt nog wel.


En nog een klein kaartje ...

Wat ik nog ga maken.... weet het niet .
Maar het is een leuke challenge !!!!

Fijne avond,

Groeten Ineke 








9 opmerkingen :

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter.
Leuke stempel kaart zoals ze bij de nieuwe liftchallenge vragen.
Succes met de volgende kaart.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter Ineke. Wat naar dat het met je man niet goed gaat, hopelijk kon hij wel bij de bruiloft zijn? Je hebt twee leuke kaarten gemaakt in de stijl van de lift-challenge. Fijn dat je even je gedachten kon verzetten op deze manier.
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Gefeliciteerd met je oudste dochters bruiloft ! Veel beterschap aan je man! Leuke kaartjes voor de Lift challenge. Ik zag je kaartje ook al op hun blog verschijnen. Groetjes, Gina

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter en beterschap wensen aan je man!
Mooie kaartjes voor deze lift Ineke!

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met je dochter, wat straalt ze mooi op de foto!
Heel veel sterkte en beterschap voor je man….
Je kaartjes zijn erg mooi geworden Ineke xx

GerJanne zei

Oh gefeliciteerd met het huwelijk van jullie dochter. Dat zal een dag met een lach en en traan geweest zijn.
Je kaartjes zijn leuk, ook al keur je ze zelf af voor de liftchallenge.

Marjan zei

Ik zag op Insta ook wat filmpjes en foto's, het was een mooie dag!
Leuke kaartjes ook! Ben wel benieuwd naar wat je nog meer gaat maken voor onze challenge!

karin zei

Proficiat met het bruidspaar.
En sterkte voor je man.
Leuk 'probeersel ' voor die challenge. Geen gemakkelijke opdracht vind ik.
Groetjes,
Karin

Gerrina zei

Klinkt als een "hobbelige weg" die jij en je familie doorgaan... Gefeliciteerd met de trouwdag van je oudste dochter!
Ik moet ook nog even nadenken hoe en of ik iets kan met deze uitdaging... vind jou panda's wel heel leuk! Groetjes, Gerrina