Mijn lijst met blogs

9 mei 2023

De Lift Challenge !!!!

 Hallo,

Gisteren een kaartje gemaakt voor de Lift Challenge....
Ik dacht leuk....Aan de slag..... zat toch in de
"oppasstand" voor mijn man. 


Ik was helemaal tevreden, heerlijk zwart en wit !
Toen nog even goed lezen ..... 3 kleurvakken en een zwart/witte afbeelding.
Bij mij geen kleur te bekennen.
Dan geef ik het niet op .......kleur bekennen!!


Toen gelijk kleuren gezocht waar ik erg van hou ....
Stempel gevonden in de doos "nog nieuw".
Deze iets verhoogd erop.
Vind hem wel leuk ..... 

Dit voor nu ....
groeten Ineke




29 opmerkingen :

Wilma zei

Dat overkomt de beste.....kleur bekennen. Gelukkig heb je nu 2 MOOIE kaartjes Ineke.
Liefs,Wilma 😀😀😀

Marjan zei

Begrijpelijk hoor en meteen maar een erachteraan gemaakt, dat is leuk! De zwart witte is trouwens wel heel erg leuk! Maar ook je kaart met drie gekleurde vlakken en de pot tulpen is erg geslaagd! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ineke!

Scraptastisch zei

Herkenbaar hoor Ineke, ik sla ook wel eens de plank mis, hihi Nu heb je meteen 2 hele mooie kaarten!!!
xx Gerie

Trudy zei

Twee hele leuke kaartjes, ik lees ook wel eens niet goed wat de opdracht precies is!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

hahaha, ze zijn beide erg mooi geworden hoor! en jij hebt er gelijk 2 kaartjes bij.
gr Alma

Trijntje zei

Soms gaat het even zo. Gebeurd ons allemaal wel. Beide leuke kaarten. De kaart met de kleuren erbij is meer mijn smaak. Dat vind ik heel mooi zo met het vaasje. Veel sterkte met het oppassen. Groeten Trijntje

Femminde zei

Ik vind ze beide heel erg mooi maar de laatste met een beetje kleur vind ik helemaal te gek.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

De 1e is errug leuk en de 2e errug mooi!
xxx Margreet

Martha zei

Prachtige kaarten Ineke
Diemet een vleugje kleur heeft mijn voorkeur
Liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kaarten Ineke.
De laatste is inderdaad de mooiste.
Verkeerd lezen ,kan iedereen overkomen.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Super beide kaarten, o maar hier heb ik ook last van Ineke denk je alles goed te hebben ... niet dus.

Eri zei

Ze zijn allebei erg leuk geworden! Je moet maar denken voor elk wat wils!
Groetjes, Eri

karin zei

Twee mooie kaartjes Ineke. Mooi stempeltje die bloem, zal ook mooi zijn als die ingekleurd is. Dat is weer voor een volgend project 🙂
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

wat zijn ze leuk Ineke

gr karin

Crea Astrid zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt. Mooi gelift ook. Leuk zo de één in het zwart/wit en de ander met kleurtjes. Mooie teksten er ook bij gebruikt.

Groetjes, Astrid.

Daphne zei

Haha🤣, alsof ik iets over mezelf lees, ik lig in een deuk.
Maar....... het is wel een hele leuke kaart, de zwart witte, die raak je vast snel kwijt.
Mooie kleuren heeft je 2de kaart. De stempel van de grote bloempot is perfect, die vult mooi op.
Het is een leuke lift challenge dit keer, vind ik

Daphne zei

Wat is er met je man? Heb ik dat gemist? Hoezo in de oppas stand?

Angélique zei

De zwart/witte is heel erg leuk met die grappige dino's en die ontzettend leuke tekst.
De kaart met kleur heeft opvallend veel diepte zo, mooi gemaakt.

GerJanne zei

Ik vind ze allebei heel leuk. En ik zit me nu te bedenken of zwart en wit niet mag? Dan ga ik mijn kaarten morgen ook niet linken hihihi... Ik heb wel een kleur, maar verder ook zwart en wit... wat een mop!

Gerrina zei

Een "oeps" momentje zoals we die allemaal wel eens hebben... Vind die monochrome kaart wel een heel mooie! Maar de zachte groenen maken de kaart levendig en met diepte! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Hihi. Maar de tweede is dan ook super leuk. Hoe stelt je man het? Succes met oppassen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke vlakken en zo heel verschillend. leuke stempels heb je gebruikt, ik vind de zwart witte toch wel heel leuk
groetjes ellen

aussie aNNie zei

Fabulous creation and brilliant use of the black and white colours and design, love this x

Freubelmina zei

Maar goed dat je even niet goed opgelet hebt Ineke want nu heb je 2 supermooie kaarten bij…ik vind ze prachtig xx

Caroline zei

haha maar nu heb je meteen 2 leuke kaartjes!
groetjes Caroline

Nancy zei

Hey Ineke,
Eigenlijk zijn ze allebei leuk geworden...
Goed dat je er meteen 2 maakte...
Liefs,
Nancy

Josje zei

Mooie kaarten zijn het geworden
Groetjes Josje

Nicole Parmentier zei

Ja het is natuurlijk erg zonde als deze mooie stempel in de doos 'nog nieuw" blijft zitten dus goed dat je hem gebruikt hebt. Ook je Dino kaartje vind ik mooi, en helemaal niet storend dat er geen kleur in zit. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

Cornelie zei

Wel tof het zwart/wit, maar de tweede is super mooi geworden. Heel tof dat je niet hebt opgegeven. Bedankt Ineke voor het meedoen met de Liftchallenge!