Mijn lijst met blogs

31 jan 2024

Het KKT in de lucht !

 Hallo,

Het KKT van Martina is weer aan de beurt !
Met mooie kleuren....celeste en blauw....





Het ontstaan van deze kaart.....
Wel herkenbaar, je koopt een stans..... 
maar wat maak je ermee....
Een moeilijke stans, wel mooi...
Ligt al lang te wachten .....
Twee keer getstanst  in de gevraagde kleuren, verschoven 
op elkaar, rand erom en gestreept vellum erachter.
( vellum ligt ook al heel lang in de la )
En verhoogd op paneel en alles op blauwe kaart.


Uiteindelijk een geslaagd geheel.
Ben benieuwd naar alle inzendingen.

groeten Ineke






27 opmerkingen :

Freubelmina zei

Wow wow wow Ineke, ik vind het een schitterende kaart xx

Anita van Deur zei

Hij is gaaf Ineke, is zeker een leuke stans.

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en mooi dat vellum erbij!
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Een heel mooie kaart Ineke, je hebt de materialen en kleuren precies goed samengebracht.

GerJanne zei

Dat heb je soms, dat een stans heel lang ligt te wachten! Maar wat een gave kaart heb je ervan gemaakt! Supermooi!

Martha zei

Schitterende kaart, Ineke
Mooie stans heb je gebruikt
En de kleurencombinatie vind ik erg mooi
Liefs Martha

Colien zei

Wat een toffe kaart, mooi gemaakt!
Leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn vandaag, waaronder ikzelf, al zie ik mijn naam niet in het lijstje. Dacht toch echt dat ik me had aangemeld, maar blijkbaar niet...
Hoe dan ook: gezellig weer al die creaties in de KKT-kleurtjes vandaag!
grtz Colien

Femminde zei

Ja zeker een geslaagde kaart!! En nog nooit gezien deze stans. Maar een tof geheel zo.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Ineke.......gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wowo wat een prachtige kaart, leuke stans, vaker gebruiken!
groetjes alma

Grietje Jansen zei

Wat mooi gemaakt, met die letters zo netjes verdeeld.
Mooie kaart.
Grietje

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en lijkt me inderdaad een moeilijke stans! Mooi afgewerkt met deze kleuren. Groetjes Marijke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de woord stans geeft een mooi effect met de kleuren combinatie
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Het is een hele gave strakke kaart geworden en weer helemaal echt Ineke!

groetjes van Ank

karin zei

Goed idee om deze stans te gebruiken met de KKT kleuren. Je kaartje ziet er leuk uit.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Heel mooie kaart, Ineke! Wat een gave stans is dit. Maar ook snap ook wel dat ie wat lastig te gebruiken is. Voor deze kaart is het echt goed gelukt.
Groetjes,
Jantine

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart voor de KKT. Echt super. Die stans is kei tof. Van wel merk is deze?
Creatieve Groetjes Claudia
Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Marfien zei

Leuke stans, mooi kaartje

Nelleke zei

Leuk geworden zeg! Het geeft een mooi effect zeg! Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

helemaal leuk om deze mal te gebruiken voor deze kaart, geslaagd !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Zeker geslaagd Ineke! Mooi kaartje maakte voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

Nancy zei

Hey Ineke,
Ik dacht dat ik vanmiddag al gereageerd had, maar blijkt nu van niet.
Wat een super mooie kaart maakte je! Toffe tekstsnijmal. Ik ben er daarstraks online achter gaan zoeken maar vond hem niet en daardoor ben ik vergeten te reageren.
Jouw kaart is helemaal geslaagd dus!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een supermooie kaart, echt geslaagd
Liefs Chantal

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart, chique zelfs door het kleurgebruik.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Maar wat een onwijs mooie kaart heb je met deze ongebruikte stans gemaakt. Lieve Groet Yvon.

Nancy Soetaert zei

bijzondere stans, supermooi kaartje!
groetjes
Nancy

Sarah zei

Ik vind dit weer een echte Ineke -kaart! Tof!