Mijn lijst met blogs

23 mrt 2024

Verjaardagspost !!!!

 Hallo,

Dank, dank, dank voor alle kaarten !
Heerlijk om te ontvangen en om op te hangen.
Ze blijven er heel lang hangen.....


Niet zo duidelijk , maar geeft een beeld hoe ze hangen  !
Aan twee staalkabels met mageneten.







Ziet er toch top uit zo !!!

Dan iets treurigs... voor mij ....
Op 20 maart heb ik afscheid moeten nemen van mijn bijna
16 jarige Sjors. 


Gelukkig heb ik nog een rakker van 3 jaar .....teckel  !!!


Fijne zondag !
groeten Ineke

 
















21 opmerkingen :

Diny zei

Wat heb je veel post ontvangen voor je verjaardag Ineke....staat gezellig!
Heel veel sterkte met het verlies van je hond....wat een gemis zal dat zijn!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Sterkte met het verlies van je prachtige Sjors. Na 16 jaar zal je hem vast heel erg missen.

Mens, wat heb jij veel verjaardagskaarten gekregen, geweldig zoveel, ziet er heel gezellig uit!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een hoop mooie kaartjes heb je gekregen gezellig hoor al die verjaardagspost bij elkaar
sterkte met het verlies van je hond
groetjes ellen

Wies zei

Wat leuk dat je zoveel verjaardagskaarten hebt ontvangen, het ziet er gezellig uit. Ik zie mijn kaart er ook tussen hangen.😀
Sterkte met het verlies van je hond Sjors.
Groetjes, Wies

Ans Gilbert zei

Oh wat erg dat je afscheid moest nemen van je hondje, wat zul je hem missen.Gelukkig heb je er nog één en een teckel brengt altijd wel leven in de brouwerij.
Wat heb je veel kaarten gekregen, ze hangen mooi,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat leuke slingers met kaarten. Leuke vrolijkheid zo. Wat verdrietig dat je afscheid moest nemen van Sjors. Altijd verdrietig. Sterkte ermee… groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Ach Ineke, wat naar dat je afscheid moest nemen van je vriendje. Heel veel sterkte daarmee. En dat zo rondom je verjaardag, dat is wel verdrietig vind ik. Gelukkig ben je verwend met prachtige kaarten en wat véél!!! Echt erg leuk aan die twee kettingen! Groetjes, Marjolijn.

Irene zei

Arme Sjors en arme Ineke en dan ook nog net met je verjaardag... dan hebben mijn extra zonnestraaltjes je helemaal niet geholpen. Maar je hebt wel onwijs veel leuke post gekregen en daar moet je dan maar extra van proberen te genieten (en natuurljk van je kleine teckeltje). Gaaf hoe je ze hebt opgehangen: ik heb er hier helemaal geen goede plek meer voor - geen enkele vensterbank, glas tot aan de grond en de kast waar ze vroeger altijd opstonden is niet meeverhuisd...maar genieten ga ik dinsdag wel en jouw kaart komt vast met de middagpost!
xxIrene

Femmy zei

Wat erg Ineke het is gewoon een gezinslid waarvan je afscheid moest nemen, heel veel sterkte!
Prachtig zoveel mooie kaarten bij elkaar die je gekregen hebt. Groetjes Femmy

karin zei

Dat is een flinke stapel verjaardagspost, leuk! Kan je nog een hele poos nagenieten.
Sterkte met het verlies van jullie hondje, een groot gemis.
Groetjes,
Karin

Margreet zei

Sterkte met het verlies van Sjors!
Lekker veel mooie kaarten heb je gekregen.
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh wat een mooie serie verjaardagskaarten kreeg je.
En wat verdrietig dat je je hond moet missen na zoveel jaar...

Angélique zei

Wat verdrietig dat je je hond moet missen, heel veel sterkte.
Oor je verjaardag heb je heel veel kaarten mogen ontvangen, super, geniet ervan!

Anita van Deur zei

Heel verdrietig om je trouwe hondenkammeraad te moeten missen. Je bent goed verwend geworden met de mooie kaarten, en ik ben blij dat je de mijne is aangekomen.

Freubelmina zei

Bijna 16 jaar Ineke..mooie leeftijd maar maakt het gemis niet minder,heel veel sterkte.
Gelukkig heb je nog een leuke 3 jarige teckel en heb je de handjes vol aan denk ik.
Wat een mooie verjaardagspost en wat hangt het mooi xx

Martha zei

Ah Ineke dat is toch sneu dat sjors is overleden, veel sterkte!
En rakker is z'n maatje kwijt....
Wat heb je veel verjaardagspost gekregen, geweldig mooi!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaarten heb je gekregen!
ach, en dan Sjors die er niet meer is.... sterkte Ineke. wat zal je hem missen.
groetjes Alma

Daphne zei

Hoop dat je een fijne dag hebt gehad, want wat een verdriet om afscheid te moeten nemen van je trouwe viervoeter. Sterkte met elkaar en knuffel je andere lieve hondje maar extra veel de komende tijd.

Nicolette zei

Leuk al die kaarten zo bij elkaar. Ik bedenk me nu dat ik mijn kaart was vergeten te fotograferen.
En wat erg dat je afscheid van je hondje hebt moeten nemen, heel veel sterkte.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Je bent lekekr verwend! Leuk hoor.
Ja, je lieve Sjors... hij heeft het goed gehad bij jullie. Goede beslissing genomen, maar moeilijk is het zeker.

Sarah zei

Wat verdrietig van je trouwe viervoeter. 😥
Maar wat kreeg je veel kaarten! De mijne hangt er netjes tussen. Handig zo'n kabel om alles op te hangen !!!