Mijn lijst met blogs

26 sep 2024

De nieuwe challenge staat weer klaar !!!!!

 Hallo,

De nieuwe challenge is weer in aantocht !!!!
Maak een kaart die schuift, draait of beweegt !!!
Leuke challenge weer van 52 weeks to Christmas !
Ik heb mijn Kerstman op zijn schommelstoel opgezocht.
D.m.v. een "wobble" schommelt de stoel.



Fa lal la is een achtergrond stans.

Maar laten we de winnaars van de vorige challenge niet vergeten !!!
1: Nelleke (27)
2: Anita (3)
3: Epie (25)

Gefeliciteerd !!!!!!!!!


groeten Ineke




26 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Ja hier kan alleen maar een wobbel achter de Santa stoel , leuk bedacht Ineke.

martina's kaartjes zei

deze is heel leuk gemaakt, helemaal top
grtjs, martina

Henriët zei

Mooie kaart met de gezellig kerstman in zijn schommelstoel.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met de schommelende kerstman.
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Super leuk gemaakt met de kerstman op de schommelstoel!
Groetjes Trudy

Caroline zei

leuk bedacht met een wobble, ik zie het helemaal voor me, groetjes Caroline

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de gave stempel van de kerstman op zijn schimmelstoel met de kat op schoot
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

leuke kaart en wat een goed idee op een wobble!!
liefs annemarie en merit

Epie zei

Grappig schommelende kerstmuts Ineke , relaxen
Groetjes Epie

carla zei

Wat een gezellig kaartje met die kerstman en poesje op de schommelstoel.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Toffe kaart! Leuk bedacht die schommelende kerstman.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Een schommelstoel leent zich natuurlijk uitstekend voor het gebruik van een wobble.
Hele leuke kaart!

groetjes van Ank

Martha zei

Superleuke keratkaart, Ineke
Kerstman wiebelt vast fijn!
Liefs Martha

Nicolette zei

Een leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een leuk kaartje Ineke!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Modern en toch een beetje niet... heel leuk samen! Groetjes, Gerrina

Caroline zei

dank je wel Ineke voor de reactie op mijn vossenkaartje. Groetjes Caroline

Marjan zei

Leuk een wobble stoel! Gaaf die bling achtergrond ook!

Sigrid1972 zei

Slim idee om een wobble te gebruiken. Leuke achtergrond heb je gemaakt!!!
Groetjes, Sigrid

Ellen zei

Prachtig kaartje Ineke en wat een gave achtergrond heb je gebruikt…top!
Groetjes Ellen

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Ineke......gr karin

marian zei

Ach dat is ook al een leuk idee voor een bewegende kaart. Wobbles heb ik ook nog ergens liggen denk ik. Een super mooie kaart heb je gemaakt met de schommelende kerstman.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Superleuk!
xxx Margreet

Jantine zei

Leuke kaart, Ineke. Geweldig, de kerstman op zijn wobbelende schommelstoel.
Groetjes
Jantine

Angélique zei

Een heel gezellige kaart erg leuk.
Ik hoor hem hier helemaal snurken, haha.