Hallo,
We gaan weer van start met de challenge van Girls Creative Fun Art of Scrap.
Challenge 21 !!!!
Hier mijn kaart ter inspiratie....
Daarna nog een kaart met de negatieven hiervan !!
Dan nu de winnaars van challenge 20
π Top 3:
π
Gekozen door het DT-team: Ilonka
π 1 Baby Mouse (1)
π 2 Jackie C (7)
π 3 Wies (41)
Gefeliciteerd !!!
Je kan een hele maand meedoen.....
groeten Ineke




11 opmerkingen :
Hoi Ineke,
je staat wel in de leeslijst, maar er staat bij 3uur geleden gepost terwijl je vanmorgen om 6.30 uur hebt gepubliceerd zo te zien. Bij mij is het hetzelfde, zo raar! En vervelend, want voor anderen dus niet zichtbaar....hopelijk is het van tijdelijke aard.
Je kaart is heel leuk en vrolijk met dat mooie DP!
Heerlijk al die vrolijke kleuren en kaarten zo! Gaaf gedaan! Fijn weekend!
wat een leuke kaartjes zijn het geworden ! mooi en kleurrijk
grtjs, martina
Mooie kaarten, Ineke
Vrolijk met die kleurtjes en leuke bloemen
Liefs Martha
mooie vrolijke en kleurrijke kaarten Ineke...........gr karin
Vrolijk en fleurig!
XxIrene
Lekker vrolijke en mooie kaartjes, Ineke!
Super fleurig en de eerste hangt nog gezellig bij mij aan de muur! Ik heb hem alleen andersom gehangen maar dat maakt niet uit denk ik! Nogmaals dank je wel!
Groetjes Trudy
Mooie fleurige kaarten.
Groetjes van Marian.
Wat een mooie vrolijke kaarten het dp in combi met de leuke bloemen. Groeten Trijntje
een prachtige kaart maakte je zo lekker vrolijk!~
groetjes Alma
Een reactie posten