Het is nog steeds zomer !
Het weekend lijkt goed te worden.
Vandaar de set van PTI uit de kast gehaald en
deze kaart er mee gemaakt !
De set bestaat uit stempels en stansen.
Eerst gestempeld mer versafine en daarna met wit embossing
poeder bewerkt. Op de foto is de glans niet zo goed te zien.
Alles uitgestanst en de bloemen en blaadjes gekleurd
met gelatos.
De ondergrond ook gemaakt met gelatos en met een
vochtig doekje erover gegaan. Je krijgt dan een soort
aquarel effect.
Bij Uniko Studio vroegen ze SUMMER, daar voldoet deze kaart
wel aan.
Ook zag ik bij AnMa creatief de challenge bloemen.
Fijne dag nog !
Tot de volgende keer.
!neke
