Mijn lijst met blogs

18 jul 2019

Eenvoudige kaart !

Hallo,

Het is al weer donderdag , de wekelijkse kaart staat weer
klaar ! 52 Weeks to Christmas !





Vandaag gaan we voor eenvoudig en snel......
Alhoewel snel, jullie zullen het wel herkennen....
eindeloos "zoeken" naar geschikt dp.
Eindeloos, valt wel mee hoor .



Begonnen met wit en een stans van een ster.....
Dit verhoogd op DP en gemat op een glanzende basis.

Hoop dat dit toch wat inspiratie geeft......

Doe weer mee met dit wekelijkse festijn !



Geniet van het mooie weer.

Groeten Ineke



22 opmerkingen :

Epie zei

Hoe eenvoudig hartstikke leuk kan zijn Ineke !!
Groetjes van Epie

Trudy zei

Mooie kerstster! Dat snel dat lukt bij mij meestal ook niet. Het zoeken naar iets leuks kost soms meer tijd dan de kaart maken!
Groetjes Trudy

Eri zei

Mooie kaart! Je hebt er leuk designpapier bijgevonden.
Groetjes, Eri

Hetty P. zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt.
Mooi papier heb je gevonden, geeft het lekker veel kleur.
Groetjes Hetty

Annemarie en Merit zei

prachtige eenvoudige kaart, maar inderdaad vaak ben je daar het langst mee bezig!!

liefs Annemarie en merit

Tante Kaat zei

clean and simple, helemaal mijn stijl!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie warme kerstkaart Ineke. Leuk om zo met het negatief van de stans te werken.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Dank voor dit mooie voorbeeld, het achtergrond papier heb ik nog liggen, vond het wat druk maar op deze manier goed opgelost

Enny zei

Oh, een heel leuke kaart, mooi papier, mooie mal, meer moet dat niet zijn ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart doet me een beetje denken aan een noorse trui die kleuren in het papier
groetjes ellen

Marijke zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan! Lijkt inderdaad zo makkelijk maar vaak ben je een tijdje bezig met zoeken naar papieren. Groetjes Marijke.

Grietje Jansen zei

Heel leuk idee, ik heb dat papier ook, maar vind het best lastig in gebruik omdat het al gauw te druk is om ergens mee te combineren.
Zo kan het toch heel leuk gebruikt worden.

Grietje

GerJanne zei

Hoi Ineke,
heel herkenbaar dat je soms langer aan het zoeken bent dan dat het duurt voor je de kaart in elkaar hebt! Heel leuk om het met 1 ster zo te doen. Goed papier gevonden!

Marja zei

Leuke kerstkaart!...eenvoudig zeg je ,ik vind dat vaak de moeilijkste kaarten om te maken.
Groetjes Marja.

Caroline zei

haha heel herkenbaar hoor. En soms is snel en simpel ook heel mooi! Dat blijkt weer.
Groetjes Caroline

Jantine zei

Mooie kaart Ineke! En een eenvoudig kaartje kan soms veel werk zijn...
Groetjes
Jantine

marian zei

Een prachtige kaart ook deze week.
Groetjes van Marian.

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje met heel mooi dsp! Groetjes Linda

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk geworden Ineke!
groetjes Anita

Crealientje zei

Ik vind hem super!
"Eenvoudig" en "snel" mag ook wel eens.
Ga ik onthouden, en zeker als ik weer in tijd nood ben, toepassen:)
Bedankt voor inspiratie!
Fijn weekend, liefs Crealientje.

Nancy Soetaert zei

ik moest ook lang zoeken voor ik geschikt papier vond voor onder mijn tafereeltje. Erg he, stapels papier hebben en dan nog moeten zoeken...
Heel mooie kaart Ineke!
groetjes
Nancy

Nicole Parmentier zei

Het was dan even zoeken maar je hebt toch wel het perfecte papiertje gevonden voor dit kaartje. Hij is heel mooi geworden!