Mijn lijst met blogs

25 jul 2019

Week 30 en start challenge !

Hallo,

Vandaag weer de wekelijkse kaart en start challenge juli !
Maak een CAS kaart !
De nieuwe uitdaging van 52 Weeks to Christmas !









Daar ben ik weer met mijn verhoogde letter(s) !!!!
De X uit DP en op foam geplakt en terug gelegd.
MAS met de computer geprint !
Het zelfde DP eronder geplakt .

Omdat ik toch bezig was nog eentje .....


Ander DP en de Nederlandse versie.
En waarom hier een strookje onder de K van Kerst....
De K stond te hoog t.o.v.de geprinte tekst.
Dus oplossing gezocht.....strookje eronder , ook op foam.

Doe met dit prachtige zomerweer gezellig mee.....


groeten Ineke





25 opmerkingen :

Je@net zei

Leuk geworden, Ineke!

Epie zei

Prachtige Cas kaart en wat een leuke challenge Ineke
Fijne donderdag van Epie

KarinsArtScrap zei

ze zijn heel gaaf Ineke

gr karin

Trudy zei

Leuke challenge en je hebt mooie CAS kaartjes gemaakt! Een CAS kaart gaat me vast wel lukken!
Groetjes, Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke challenge heb je bedacht vind het altijd leuk een CASkaart doe zeker mee
groetjes ellen

Eri zei

Twee leuke CAS kaarten. Mooie oplossing heb je bedacht voor de tweede kaart.
Groetjes, Eri

Tante Kaat zei

Leuke kaarten, helemaal mijn ding zo sober

Jantine zei

Mooie CASkaarten Ineke. Leuke nieuwe challenge!
Goed opgelost ook met je K.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke challenge heb je bedacht Ineke en twee gave inspiratiekaarten heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een mooi kaartje net als de andere! Caskaartjes blijven moeilijk maar het is een echte uitdaging! Groetjes Marijke.

marian zei

Twee mooie strakke kerstkaartjes.
Groetjes van Marian.

Sarah - Crea S zei

Toffe kaartjes! Vooral die Xmas vind ik heel geslaagd! Liefs, Sarah

Enny zei

Oh, heel leuke kaartjes, ik doe zeker weer mee ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Prachtige kaartjes Ineke,en leuke Challenge heb je verzonnen!
Groetjes Suzan

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een hele mooie CAS kaart, ook voor de challenge de andere kaart was heel gaaf. Leuke challenge Ineke, bedankt voor het beschikbaar stellen van de mooie prijs. Groetjes ingrid

Petra-loves-paper zei

Geweldige oplossing gevonden voor je te hoge K. Wat een ontzettend leuke CAS kerstkaarten zijn dit! Groetjes Petra

Trijntje zei

Erg leuke deze eenvoudige kaart Ineke. Ik zag die van vorige week ook nog. Die is ook erg leuk. mooi papier Groeten trijntje

Ans Gilbert zei

Hele mooie CAS kerstkaarten Ineke, echt super strak en leuk
Ansx

GerJanne zei

Wat een goede oplossing heb je bedacht voor de tweede kaart. Ze zijn allebei erg gaaf. Goed idee! ik ga zeker mee doen, hoor!

martina's kaartjes zei

hahaha, dat streepje onder de K, goed gezien, was me eigenlijk niet opgevallen... mooie en leuke kaartjes zijn het zo geworden
grtjs,martina
x

Marjan zei

In het echt veel mooier nog! Het strookje viel mij in eerste instantie niet op, pas tot je het zei :)

Gerrina zei

Mooi die kleine patronen in de letters en gaaf zo CaS! Groetjes, Gerrina

Margo zei

Superleuke CASkaartjes !
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

Wat zijn ze allebei erg leuk Ineke!
Alvast een fijn weekend xx

Colien zei

Hele mooie CAS-kaartjes, je hebt een leuk challenge gekozen!
grtz Colien