Mijn lijst met blogs

1 aug 2019

De challenge loopt nog ....

Hallo,

De challenge van 52 weeks to Christmas loopt nog tot
vanavond 24.00 uur.

De opdracht is : maak een CAS kaart !







Op een witte basis een vierkant verhoogd opgeplakt .
Achter het rendier een stempel gebruikt, het rendier zelf op foam
van 2 mm geplakt. Ook het sentiment iets verhoogd opgeplakt.
Heel veel wit op de kaart....lijkt me CAS genoeg.

Er kunnen nog veel meer deelnemers bij .....
Dus aan de slag....

groeten Ineke





21 opmerkingen :

Je@net zei

Mooie kerstkaart, Ineke!

Trudy zei

Mooie CAS kerstkaart heb je gemaakt! Voor jou is een CAS kaart geen enkel probleem!
Ik heb mijn CAS kaartje ondertussen ook geplaatst.
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

CAS-kerstkaart Ineke, goed idee met die vertikale stempel achter je rendier.
Fijne donderdag
Nancy

Creaellenknutselsite zei

mooie kerstkaart leuk dat hert
groetjes ellen

Eri zei

Prachtige CAS kaart, leuk met het hert, en dat groen erachter!
Groetjes, Eri

Marfien zei

Tof kaartje, het bedenken is het moeilijkst . . .

Enny zei

Een heel mooie CAS kaart, prachtig, die stempel achter dat rendier ! Ik hoop dat mijn kaart ook CAS genoeg is. Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart is dit Ineke. Heel apart dat rendier.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel leuk je CAS kerstkaartje Ineke mooi dat rendier en die groene stempel erachter..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicolette zei

Heel leuk Ineke, ik sla deze challenge over.
Groetjes Nicolette

Suzan zei

Prachtig kaartje Ineke,was een leuke challenge!
Groetjes Suzan

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi gedaan met dat groen achter het hert!Groetjes Marijke.

Caroline zei

Supermooi!
Ik denk geloof ik veel te moeilijk als het om CAS gaat.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Cas vind ik echt leuk om te doen. Jouw kaart is prachtig!

Epie zei

Schitterend gemaakt Ineke , lekker wit :-)
Leuke uitdaging en fijne avondgroetjes ....
Epie

Colien zei

Wat een gaaf CAS-kerstkaartje, erg mooi dat wit met turquoise!
grtz Colien

Jantine zei

Mooie kleurencombinatie, Ineke. Heel tof CASkaartje.
Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten :-)
Groetjes
Jantine

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart geworden Ineke! Zeker CAS! Hele mooi kleur op dat wit, groetjes Linda

Monique zei

Hele mooie CAS kaart Ineke.
Lieve groetjes, Monique

Margo zei

Wat leuk gedaan zeg ! Heel mooie kaart !
Groetjes
Margo

laurie zei

I love your style..so crisp and fresh..awesome card!