Mijn lijst met blogs

28 aug 2019

De woensdag voor het KKT !

Hallo ,


Vandaag weer een nieuwe kaart voor het Kleur Kaarten Team
van Martina !


Geoxideerd koper en steenrood staan vandaag centraal.





Dit beeld van Adriaan Rees staat in de wijk waar ik woon.
Zo kwam ik op het steenrood bij het geoxideerde koper.
Ben erg benieuwd wat er allemaal gepubliceerd gaat worden.


Mijn bijdrage is een kaart met een "flatgebouw" erop.
Wat speels omgegaan met de ramen..... , hier en 
daar een luikje. ( Nooit gezien bij een flatgebouw.)
New Home verdikt erop !
En klaar.

groeten Ineke





22 opmerkingen :

Sarah zei

Deze is leuk! Moeilijke opdracht en de kinderen hebben nog steeds vakantie, dus ik heb deze KKT ( en de vorige ) laten passeren.
Je koos wel inspirerende foto's en jouw uitwerking met verhaal erbij is tof!

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart Ineke,
mooi beeld in jullie wijk, ik kan me voorstellen dat je zo snel inspiratie had voor de kleuren!
Fijne dag
Nancy

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en leuke kaart! groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

het werd een serieuze uitdaging in ieder geval, ik vond het zeker niet makkelijk wat jij ons voorschotelde =) jij hebt er alvast een leuk kaartje mee gemaakt, geslaagd hoor ! bedankt voor je kleurenkeuze
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Marfien zei

toffe kaart Ineke, het is een mooie combinatie maar zoiets in huis hebben is wat anders . . .
wel een bijzondere uitdaging en daar houd ik ook van

Jantine zei

Heel erg tof, Ineke! En wat een mooi beeld staat er in jouw wijk, leuk dat daar je inspiratie vandaan kwam!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Het was een hele uitdaging Ineke die jij er van maakte. Maar wel een hele leuke. Mooi kaartje heb je gemaakt.Leuk ook met die luikjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Wat een prachtig flatgebouw heb je gemaakt. Heel origineel. Toevallig hebben we allebei dezelfde tekst gebruikt.
xxx Margreet

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan Ineke! Da's nog eens creatief!
Groetjes, Yvonne

Marijke zei

Leuk gedaan met je flatgebouwtje! Je hebt het iedereen wel moeilijk gemaakt maar er zijn mooie creaties uitgekomen! Groetjes Marijke.

Gerrina zei

Een bijzondere en mooie kleurcombinatie! Leuk om te zien waar je dit idee opdeed. En weer zo'n mooie kaart! Groetjes, Gerrina

chantal zei

Wat heb je ons aangedaan? Maar als ik het beeld zie in je wijk, snap ik het helemaal.
Je kaart vind ik ook super uitgevoerd
Liefs Chantal

Claudia's kaartjes zei

Wat een supergave kaart. Echt Tof!! tof in de kleuren van de kkt
I love this card!!!
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuke, verrassende uitwerking! Heel erg mooi gedaan! Groetjes Linda

Caroline zei

Leuk gedaan hoor!
Groetjes Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk artestiek verhuiskaartje! De kleurencombinatie was best moeilijk maar de resultaten zijn echt verrassend leuk allemaal!

Henriët zei

Wat een leuke kaart zo met die raampjes!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ontzettend leuk kaartje. Grappige stans!

Colien zei

Wat een gave kaart is het geworden in deze kleurencombinatie! Vind het elke maand weer een erg leuke uitdaging en het wordt altijd nóg leuker als je een blogrondje maakt: wat een diversiteit!
Jouw steenrood past gaaf bij 'mijn' geoxideerd koper, vind het verrassend mooi uitpakken.
grtz Colien

Nancy zei

Hey Ineke,

Làp, ik ben dus niet de enige met een verhuiskaart, maar hey zeg, da's niet erg hé! Dan liggen die ook nog eens een keer bij de voorraad... Ik kon dus echt niks anders verzinnen... Je hebt het ons niet gemakkelijk gemaakt, maar dat zijn dus echt de leuke uitdagingen hé!!
Toffe kaart maakte je! Een flatgebouw, nog nooit eerder gezien, dus heel origineel ook!

Liefs,
Nancy

Creatiels zei

't is me gisteren niet gelukt om langs te komen, de wifi was niet alleen de oorzaak, de adapter van mijn computer heeft het gisternamiddag begeven, maar ik ontdekte het pas 's avonds, dus vandaag op zoek naar een nieuwe adaptor.
Je kaartje vind ik heel leuk en mooi geslaagd. Je hebt het ons niet gemakkelijk gemaakt, maar ik vond het wel een toffe uitdaging. bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Nelleke zei

Je hebt een mooie combi bedacht hoor, ik heb er van genoten. En je kaart is origineel met die luikjes. groetjes, Nelleke