Mijn lijst met blogs

7 apr 2020

De paasdagen komen eraan...

Hallo,

In deze rare en ook nare tijd toch nog
inspiratie om paaskaartjes te maken.
Ik maak eigenlijk nooit paaskaartjes...
Maar kreeg ineens een idee om al mijn "collega"
DT leden van 52 weeks to Christmas een
kaartje te sturen.

En dit zijn ze.....




Heel eenvoudig met zwarte en zilveren haasjes, tekst met de
computer . Alles iets verhoogd op een wit kaartje ....
en van verschillend formaat. En zo ben ik toch weer heerlijk
bezig geweest.


Ik wens iedereen fijne dagen en blijf vooral in en om het huis.

groeten Ineke


9 opmerkingen :

Rosina zei

Ha kijk nou hier al die mooie paaskaartjes voor je blogmaatjes van 52 WTC..En daar heb ik ook zo een leuk kaartje van gekregen met nog een leuke verrassing erin..zo een lief gebaar Ineke...nogmaals héél erg bedankt ervoor!!

lieve groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Wat een leuk en lief kaartje. Ook een heel lief gebaar.
Groetjes Anita

Je@net zei

Wat leuk en lief, Ineke!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaarten !!
Fijne dag,
Hetty

Eri zei

Leuke kaarten om je DT maatjes mee te verrassen!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Dat is lief zeg! EN het zijn heel mooie en leuke kaartjes geworden! En veel natuurlijk met zo'n groot team.

Diny zei

Wow....dit is echt GAAF Ineke....wat heb je een prachtige serie kaartjes gemaakt voor jullie team!
Groetjes Diny

Marjan zei

Lief!!

Gerrina zei

Hoop dat je fijne dagen hebt gehad! Wat lief om dit te doen; ze zijn zo mooi ! En super CaS! Groetjes, Gerrina