Mijn lijst met blogs

13 apr 2020

Zoveel tijd en toch geen tijd !

Hallo,

Zoveel tijd en toch ook weer niet......
Ra.ra....
Maar nu toch even tijd voor de Lift Challenge !
En bij knutselsenkadootjes vragen ze washi tape !

Gedeeltelijk embossen en met strookjes washi tape
de kaart afwerken. Leuke lift.

Alleen werden het bij mij ineens cirkels....
of dat mag ?????



Het middendeel niet geëmbost, is een cirkel.
Vandaar dat ik ineens op cirkels van tape kwam...

Hier een foto, hoe de kaart ontstaan is ......


Breed en smal washitape gebruikt. Hieruit cirkels gestanst.
Deze cirkels verhoogd opgeplakt met dubbelzijdig tape.
Hieruit heb ik kleine rondjes gestanst en als verhoging
onder de cirkels geplakt.
Dit voor nu.... misschien maak ik er nog een met strookjes...

groeten Ineke




21 opmerkingen :

Diny zei

Ik weet ook niet of het cirkels mogen zijn Ineke.....maar ik vind je kaartje echt PRACHTIG!
Groetjes Diny

Cornelie zei

Het is een lift, met strookjes washi tape én een geëmbosste achtergrond! Mooie lift geworden Ineke, dank je wel!

Freubelmina zei

Het is in ieder geval een mooie vrolijke en kunstige kaart geworden Ineke. Lieve groetjes xx

Aartje zei

Dat zoveel tijd en toch geen tijd herken ik helaas wel.
Maar de tijd die je vandaag had heeft wel een hele leuke kaart opgeleverd.
Groeten, Aartje

KarinsArtScrap zei

geweldige kaart Ineke mooiiiiii
Gr Karin

Trudy zei

Wat leuk die gele cirkel dat is echt de blikvanger van de kaart! Origineel gedaan deze liftchallenge! Mooi kaartje geworden!
Groetjes Trudy

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend is je liftkaart geworden!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke kaart is het geworden Ineke. Een mooie gedeeltelijk geëmboste achtergrond en die vrolijke cirkels maken het áf.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtig Ineke!!
Groetjes, Anita

Ellen zei

Geen idee of het mag, daar ga ik niet over, maar leuk is ie wel, jouw kaart met cirkels.

Eri zei

Je kaart is heel leuk met die washi tape cirkels.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een leuke kaart is het geworden, Ineke!

GerJanne zei

Ik vind hem heel leuk! Je kunt met washi zoveel kanten op! EN doe je ook mee bij Knutsels en Kadootjes? Kan hoor!

!neke zei

ok, ga even kijken

Marjan zei

Mooie lift, ook hier je eigen draai! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge.

Gerrina zei

Gave kaart! Mooi die cirkels op het langwerpige verder. Groetjes, Gerrina

Caroline zei

Wat een gave kaart!
Groetjes Caroline

Crealice zei

of het mag of niet: het is een superleuke kaart en opvallend anders. Leuk die truc om gedeeltelijk te embossen, dat ga ik ook eens proberen.

Gina zei

Heel leuk geworden ! Groetjes, Gina

Monique zei

Hij is heel vrolijk zo. Mooi gedaan met de washitape.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Colien zei

Je kaartje is erg geslaagd, leuk dat je er cirkels op hebt verwerkt. En de washitapejes, natuurlijk: dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien