Mijn lijst met blogs

28 jan 2021

De eerste challenge van 2021 !

 Hallo,

De eerste challenge van 2021 is er !
En een leuke ! Kerstballen op je kaart !
52 weeks to Christmas staat weer klaar !!!

Vandaag 3 kaartjes en dat heeft een reden.....
Misschien herkenbaar voor velen....
Een bezoekje aan de action levert altijd wat op....
Soms te veel....
Zo die leuke kraft kaartjes met enveloppes.
Daar zag ik wel wat in ... kerstkaarten maken.
Maar je koopt te veel en dan komen ze ook nog in het wit....
Mijn voornemen is nu...maak ze op.
Dus jullie gaan er nog wel wat van zien.
Hier de eerste 3 voor deze challenge.




Het is echt mooi papier....


En zo is de voorraad aan het groeien en er volgen er meer !



Groeten Ineke












40 opmerkingen :

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooie kaartjes’

Nynke zei

Die bezoekjes aan de Action komen me maar al te bekend voor, hahaha. Al mag ik van mezelf daar alleen nog iets kopen voor de hobby als ik meteen weet wat ik er mee ga maken, anders slibt ons huis helemaal dicht.
Je kaarten zijn heel erg leuk en mooi CaS. Daar houd ik wel van!
Groetnis, Nynke

Anita van Deur zei

O, gelukkig ben ik niet de enigste die het overkomt bij de Action, prachtige CAS kaarten Ineke een mooie combinatie van papier/kleuren en snijmallen, fijne dag.

Rosina zei

Heel leuk deze kerstkaartje met die leuke kerstbal erop Ineke...prachtigin deze naturel kleurtjes
ja af en toe kan je leuk koopjes doen bij Action,
alleen nu even niet..als die straks weer open mag bestormen we met z'n allen die hebbedingetjes winkel weer...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicolette zei

Wat zijn ze leuk. En wat een goed voornemen.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Heel leuk gedaan. Ik probeer ook oude spullen op te maken maar ja....er komst toch steeds weer nieuw spul uit wat ook weer zo leuk is...
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje leuk in de kraft kleuren en leuke kerstballen
groetjes ellen

Eri zei

Leuke serie heb je ervan gemaakt Ineke! De kerstbal is ook prachtig!
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

mooie kaarten Ineke
Gr Karin

Trudy zei

Mooie chique kaartjes en hopelijk gaat die Action snel weer open. Ik neem aan dat je bezoekje ergens vorige jaar was!
Groetjes Trudy

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaarten met dit mooie desginpapier.
Wat een mooie kerstballen!
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Chique CAS-kerstkaarten heb je gemaakt voor onze challenge Ineke. Goed voornemen :)
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Ik ben bijna blij dat de Action weggegaan is uit onze wijk want ik kocht er ook veel te veel! Maar je hebt een mooie serie kaarten gemaakt met dat mooie papier.

groetjes van Ank

Jantine zei

Heel mooie kaarten met mooi papier, Ineke.
Leuk gedaan.
Groetjes,
Jantine

Gerrina zei

Een mooie serie! Enne ik zie ze graag hier verschijnen...geeft mij ook weer inspiratie!
Hier ook het voornemen om veel van de dingen die ik heb gewoon op te gebruiken...ben nog wel effe bezig denk ik... Groetjes, Gerrina

karin zei

Leuke kaartjes met kerstballen erop.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Goed bezig geweest om gelijk drie kerstkaartjes te maken, ze zijn erg leuk geworden!

Liefs, Merit en Annemarie

GerJanneke zei

Echt heel leuk! En deze kaartjes had ik niet gezien bij Action...wat zouden ze met alle voorraad doen?
En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer een reactie van mijn account, waarmee je NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....

Annerieke zei

Wat een leuke serie kaarten Ineke! De lockdown is ook goed om te bedenken dat je op gaat maken wat je al hebt. Ik lees het veel op andere blogs ook en zelf ben ik ook oudere materialen aan het opmaken ;-).
Groetjes, Annerieke

Wilma zei

Wat een MOOIE serie heb je gemaakt Ineke.
Volgens mij heb je reepjes glimmend karton gebruikt.
Dan zie je op de foto aan de bovenkant een "dotje" zwart en dan weer aan de onderkant.....hihihi.
Liefs Wilma ☺☺☺

!neke zei

Hoi Wilma , ja de basis is het kaartje met daarop verhoogd een strookje zilverkarton en daarop de kerstbal.

karien zei

Wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

Wat een mooie serie CAS kaarten, leuk papier en extra leuk met de zilveren strook en natuurlijk de mooie ballen,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat een mooie serie. Leuke ballen. Mooi combi met zilver. ik moet zeggen ik koop vaak de Kraft basis kaarten bij de action... Ben blij dat ik een voorraadje heb . Want dan kun je even voorruit. Nu is het een mooi tijd om op te maken... geen verleiding... groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Mooie serie kerstkaarten met de leuke ballen.
Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een hele mooie serie met mooi papier!
groetjes, Caroline

marian zei

Weer drie kerstkaarten erbij. zo gaat het wel lekker met de voorraad en ze zijn nog super leuk ook.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat een leuke serie kerstkaartjes Ineke....ik vind het papier prachtig en mooi gedaan met de kerstballen !
Groetjes Diny

marijke zei

Jammer Dat de action dicht is, mis Dat wel. Zeker al die mooie papiertjes. Maar jij hebt nog genoeg, leuk die kaartjes zo bij elkaar. Mooi gemaakt. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

heel mooie basiskaarten en wat zijn dat mooie kerstbalstansen!
groetjes
Nancy

Henriët zei

Hele geslaagde kaartjes. Mooi papier!
Groetjes van Henriët

Gina zei

Drie leuke kerstkaartjes! Groetjes, Gina

Nancy zei

Hey Ineke,

Wat een leuke serie... Mooie snijmal ook!
Benieuwd naar wat nog gaat volgen...

Liefs,
Nancy

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaarten Ineke hoorde de kerstballen bij het pakketje? Ben benieuwd naar de volgende serie
Groetjes Anita

Scraptastisch zei

Ja de Action gaat altijd in groot verpakking hè! Maar je bent al goed op weg en zo met de kerstballen erop zijn het ENIGE kaartjes Ineke!
xx Gerie

Marjolein zei

Dat zijn inderdaad hele leuke kaarten! Mooi de manier waarop je de kerstballen er op verwerkt hebt.
Groetjes, Marjolein

Suzan zei

Schitterende kaartjes Ineke!
Groetjes Suzan

Tante Kaat zei

Leuk gedaan en goed voor de voorraad dat je meteen meerdere kaartjes kon maken. En ja, de Action .... ik ging van de week alleen viltjes halen voor het geluid van de dichtslaande keukenkastjes te dempen ..... Is toch mijn schuld niet dat daar zoveel leuke inktjes en stempels en malletjes en ....... lagen en die schreeuwden allemaal om in mijn karretje te mogen :o)
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Freubelmina zei

Die zien er leuk uit Ineke! Je bent goed bezig,
Fijne zondag xx

Femminde zei

Als je zo lekker bezig bent dan heb je zo een voorraadje!!
Dat is wel weer een voordeel.
Fijne week!!
Groeten van Femminde