Mijn lijst met blogs

15 jan 2021

Veel jarigen.....

 Hallo,


Januari en februari hebben wij veel jarigen,
dus extra kaarten maken.



Die kriebelbeestjes bleven kriebelen.....
Dus een geheel andere kaart gemaakt.
Maar dan blijven er bij deze techniek hele bruikbare
onderdelen over. Dus een tweede kaart ....


Dit soort kaarten zijn erg leuk om te maken en als 
ik ze verstuur komt er een persoonlijk tintje bij...



De kriebelbeestjes van het 4 - season challenge blog zijn in 
voldoende mate aanwezig !
Toch eigenlijk veel vriendelijker dan de spinnen,
daar moet ik nog een liefhebber voor zoeken.
Heb al wel een idee.......misschien een dierenliefhebber....



groeten Ineke









20 opmerkingen :

Josje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt

GerJanne zei

Slim om een paar kaarten van te voren maken. EN deze stans is zo leuk. Ik heb gemerkt dat ontvangers dit erg gaaf vinden!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
Het kriebelt lekker op je kaartjes.
Fijn weekend,
Hetty

Caroline zei

Superleuk om meteen een aantal kaartjes te maken. Heel vrolijk!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Ze zijn erg mooi. Met deze mooie mal heb je snel een leuke kaart. Moi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Toffe kaart met dit super leuke papier Ineke.

karin zei

Leuk gemaakt met deze jarig mal!
Groetjes,
Karin

Trudy zei

Wat een leuke kaarten voor alle jarigen!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat zijn die letters MOOI Ineke....je hebt er twee prachtige kaartjes mee gemaakt!
Groetjes Diny

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

2 hele mooie verjaardagskaartjes Ineke en ja deze kriebelbeestjes liggen me echt beter dan die spinnen van begin deze week
en er ook een leuk persoonlijke touce erop gemaakt!!

groetjes Rosina

Angelique zei

Nog 2 mooie verjaardagskaarten met de kriebelbeestjes. Zeker de eerste vind ik erg mooi.
Mooie kerstkaart met het elegante hert.
lieve groetjes Angelique

Henriët zei

Leuk deze kaarten met de grote letters!
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Leuke kaarten Ineke,ik heb de stans sinds kort en maakte vandaag een kaart voor onze zoon, ga hem binnenkort plaatsen.
Fijn weekend Xx

Gina zei

Twee leuke kaarten Ineke! Je brengt me op een ideetje om mijn Jarig stans ook zo eens op deze manier te gebruiken. Groetjes, Gina

Colien zei

Leuke kaarten met de mooie stans!
Bedankt voor nog een deelname aan onze kriebelbeestjes-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Nicolette zei

Ze zijn erg leuk Ineens.
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Heel leuke kaarten!

groetjes, Ellen

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee hele mooie kaarten.
Groetjes Doris

Marjan zei

Leuk die grote letters op je kaartjes, allebei heel geslaagd! Spinnen ... hmmm... geen fan van, zeker niet van die grote zwarte huisspinnen, brrr...