Mijn lijst met blogs

25 feb 2022

De challenge van DCL !

 Hallo,

De nieuwe challenge van Dutch card Lovers is weer gaaf !
Ik heb niet gekozen voor bloemen maar voor de bladeren
van Tim Holtz.




Uitgestanst en daar achter een strook met groentinten
geplakt. Het witte front verhoogd geplakt.
Op de tweede foto goed te zien. Wat nuvo drops en een tekststans.
Deze wel 3 keer gestanst en op elkaar geplakt.
Ben niet zo van het promoten van materiaal...
maar dit is wel heel leuk om mee te werken...


Ik koop tegenwoordig graag mijn spullen bij Cloud 9 crafts.

groeten Ineke







23 opmerkingen :

Margo zei

Die inkt geeft echt wel een tof effect, wat een leuke kaart.
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Wat een gaaf kaartje!

Freubelmina zei

Wat een mooi kleurrijk kaartje maakte je Ineke xx

Sarah zei

Heel mooi Ineke! Verhuis komt dichterbij?
Veel inpakplezier!

Eri zei

Heel toffe kaart!
Groetjes, Eri

Martha zei

Wat een leuke kaart Ineke
Mooi dat kleurverloop achter die stansbladeren!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi strak kaartje met de mooie bladeren
groetjes ellen

Marjan zei

Die stansjes heb ik ook, ze zijn leuk! Ook op jouw mooie kaart met je inkt achtergrondje! Leuk spul, die inkt. Fijn dat je meedoet met DCL, Ineke!

Ellen zei

Erg leuk gedaan Ineke…heel apart zo met de inkt! Gave stansjes!
Groetjes Ellen

Marijke zei

Een heel mooi kaartje! Wat heb je dat mooi gedaan met al die kleurtjes groen! Knap kaartje! Groetjes Marijke.

designbydonna zei

Very pretty. I like the see through leaves and green tones.

Trudy zei

Wat een mooi kaartje voor de challenge bij DCL! Ik heb ook al twee keer bij Cloud9crafts besteld, ik moet altijd lachen als ik de envelop open maak en omkeer op de tafel! Je wordt vanzelf blij als je daar wat besteld!
Groetjes Trudy

Marfien zei

WOW, wat mooi is dit, pracht kaartje Ineke

Daphne zei

Oh wauw, wat een mooie achtergrond voor deze bladeren. De groen tinten zijn echt mooi, het verloop ervan, past heel goed bij de bladeren.
Ik wil ook nog graag meedoen met deze challenge, maar of het lukt.......

Elle-Jeanne zei

Prachtige achtgrond op je mooie kaart Ineke ,
Mooie groene tinten .
Groetjes , Elle-Jeanne

Rhodé zei

Prachtig kaartje! Mooi met die diverse groentinten. Ik ga misschien ook nog meedoen. Ik wacht nog op een goed idee😉

VoormeKaartje zei

Wat super mooi geworden.
Een heel fijn weekend.

Ellen zei

Heel mooi kaartje, erg leuk gedaan zo.

groetjes, Ellen

GerJanne zei

Heel mooi Ineke. Wat een prachtige stansen zijn dat.

aussie aNNie zei

Beautiful card and love the gorgeous design, these colours are also lovely. ♥

Hetty P. zei

Super mooie kaart heb je gemaakt.
Zo'n mooie bladeren heb je gebruikt en de achtergrond is super van kleur.
Fijn weekend,
Hetty

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke stansjes heb je gebruikt op je bladeren-kaartje! Mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL! 🌺☕

anja curvers zei

Een heel erg mooi bladeren kaartje leuk gedaan zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.