Mijn lijst met blogs

12 feb 2022

The "new" vintage !!!!

 Hallo ,

Een beetje vreemde titel...... maar de nieuwe challenge
bij de Egel vraagt vintage met een randmal.

Dus ik aan de slag......


Verschillende mallen gebruikt....echter geen randmal....
dat zag ik pas toen ik dit bericht ging maken.
Ik noem het ook de "New" vintage omdat het toch
wel anders is ......met een vintage uitstraling.

Eerst papier gezocht, toen afbeeldingen erbij. Oude Filmsterren.
Verschillende stansen gebruikt voor een vintage uiterlijk.
De roosjes vond ik in een doos vol met .... dat wil je niet weten..
Zo ook de strikjes.
Alles weer verhoogd opgeplakt.
Op deze foto beter te zien.


Ik ga nog een poging wagen met een randmal.....

Fijne dag,
Groeten Ineke


14 opmerkingen :

Anita van Deur zei

Wat gaaf deze new vintage kaart!!

Scraptastisch zei

Heel goed gevonden en mooi gemaakt hoor "new vintage" nu nog één met randmal voor de Egel succes Ineke!
xx Gerie

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gave kaart Ineke. Mooi dp en leuk model en de dames op de plaatjes zijn echt "vintage". Ik herken in ieder geval de middelste als Audrey Hepburn. Geen randmal, maar heel geslaagd!!
Vandaag ben ik volger van je blog geworden en ga regelmatig je kunstwerkjes bekijken.
Groetjes Antje

Marja zei

Superleuke slimline kaart Ineke
Groetjes Marja.

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ineke!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke slimline kaart Ineke, grappig met die strikjes onder de plaatjes.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Prachtige slimlinekaart.
Groetjes Elle-jeanne

Gina zei

Heel mooi deze vintage in goudtinten. Groetjes, Gina

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart.
Een heel fijn weekend.

GerJanne zei

En toch is hij hardstikke leuk. Ook zonder de randmal!

Trijntje zei

Het is een hele mooie . Leuk gevonden new vintage. Erg mooi. Gemaakt zo. Groeten Trijntje

Daphne zei

Ik zie nu deze kaart.
Het is gewoon "jouw Vintage" stijl, helemaal goed toch?!
Deze vind ik ook mooi.

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart die best veel werk was lijkt mij maar het resultaat is schitterend Ineke xx

Nicolette zei

Een hele mooie kaart. Leuk om deze techniek ook eens bij jou te zien.
Groetjes Nicolette