Mijn lijst met blogs

2 feb 2024

Cas Colours and sketches !!!!

 Hallo,

Vandaag een kaart n.a.v. de schets van Cas Colours and Sketches.
Ook Cas on Friday vraagt Valentine !

Nou ben ik niet echt fan van hartjes op je kaart...
Alhoewel, ook net een kaart voor mijn dochter gemaakt....
met ....hartjes. Wordt nog geplaatst...



Embossinfolder met ....hartjes , stansen met hartjes....
E.A. dubbel gestanst en verhoogd opgeplakt.


Sentiment weggelaten....evt.later erop.



Een leuke schets.

groeten Ineke


17 opmerkingen :

Freubelmina zei

Echt zo leuk met al die hartjes ♥️♥️♥️♥️

Margreet zei

HARTstikke leuk!
xxx Margreet

Daphne zei

Haha, geen fan van hartjes en dan deze hele kaart er vol mee.
Ik vind het super, maar ik ben dan ook juist WEL fan van hartjes

Martha zei

Mooie hartjeskaart, Ineke
Ik begrijp wat je bedoeld, hartjes zijn voor speciale mensen ik maak er ook zomaar geen kaarten mee...
Er zit een mooie diepte in de kaart!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

haha ik ben ook niet zo van de hartjes.. maar deze vind ik toch wel heel leuk geworden hoor.
groetjes Alma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch, soms zijn hartjes gewoon leuk om te gebruiken toevallig vandaag bij mij op mijn blog een beer met hartjes, ach moet kunnen toch
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart met hartjes.
Groetjes van Marian.

Elle-Jeanne zei

Prachtige hartjes kaart Ineke
Groetjes Elle-Jeanne

Scraptastisch zei

Haha , je houdt niet van hartjes maar je kaart
zit er vol mee ... een mooierd Ineke!!!
xx Gerie

Gerrina zei

Leuk zo niet te veel hart, maar wel veel structuur! En een kaart die ,'n blogrol afsprong... Groetjes, Gerrina

karin zei

Prachtig kaartje met deze mooie stans.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Ik vind het een supermooie kaart Ineke, zo mooi met het subtiele rood en vele wit.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergave uitwerking Ineke.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart Ineke!
Fijn weekend, groetjes Doris

Marijke zei

Een leuk kaartje Ineke! Deze harten zijn leuk! Ik ben ook geen fan van harten op mijn kaart maar soms is het toch wel leuk! Groetjes Marijke

Kristin Sluhan zei

Beautiful die cut heart, the layering is lovely on it! Your take on the sketch challenge is great too. Its so wonderful seeing your work on CAS on Friday, we hope to see you there more often!
Kristin
CAS on Friday DT

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig kaart Ineke,

Dank je wel voor het meedoen bij onze Valentijn challenge
bij Cas on Friday,

Groetnis Ina,
DT Cas on Friday