Mijn lijst met blogs

17 feb 2024

Color Hues ......

 Hallo,

Vandaag een kaart voor de nieuwe challenge van 
Color Hues !
Mooie kleuren.......
Ik heb een stans gebruikt..... niet mijn stijl.
Deze stans was onderdeel van een set....
Dat was voor mij juist de uitdaging.....








De gestanste tekst weer gestanst met een ovaal.
Lila cardstock bewerkt met distress oxide . Ondergrond , 
zelfde ovaal en bewerkt met distress oxide.
Bloemen op de stans van vellum en plakparels.
Ben niet ontevreden.......
Het paneel wel weer verhoogd op de kaart !!!

Dit voor vandaag.....

groeten Ineke









20 opmerkingen :

Kaartenkraam zei

Misschien niet jouw stijl maar ik vind hem wel heel erg mooi geworden! Prachtige kleuren bij elkaar.
Je mannenkaart uit de vorige post vind ik ook gaaf!

groetjes van Ank

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Ineke.
Ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar.
Groetjes Elle-Jeanne

karin zei

Mooie tekststans op je kaartje. Prachtig gemaakt in deze kleuren.
Groetjes,
Karin

Colien zei

Wel heel mooi geworden! Het is een leuke kleurencombi, inderdaad.
grtz Colien

Anita van Deur zei

Prachtige stans en mooi papier goed gecombineerd!

Margreet zei

Mooie kleurencombi en een gave stans.
xxx Margreet

Marjan zei

Niet zo jouw stijl, dat snap ik. Maar wel een mooie kaart en eens met dat het mooie kleuren zijn!

Scraptastisch zei

Je uitdaging voor jezelf is goed geslaagd hoor, fijn weekend Ineke!
xx Gerie

Freubelmina zei

Nou je hebt er een schitterend resultaat mee behaald….prachtige kaart Ineke x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou jezelf uitdagen heeft een mooie feestelijke kaart opgeleverd Ineke. Mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ineke. Groetjes Doris

Eri zei

Je hebt er een leuke kaart van weten te maken met deze stans en kleuren.
Groetjes, Eri

Marfien zei

Het leuke is dat wat je zelf niet altijd zo supermooi vind, een ander helemaal lyrisch van wordt, komt best wel goed terecht
Vind het wel een mooie stans, zoiets in het Nederlands zou voor mijn familie helemaal het einde zijn

Marjolijn van Elsberg zei

Oh herkenbaar, mallen die niet bij je passen. Bij mij gaan ze dan toch naar een goed doel. En de ontvanger zal het vaak wel mooi vinden.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ineke........gr karin

Nancy Soetaert zei

toch mooi geworden!
groetjes
Nancy

Nancy zei

So pretty, Ineke! Love the positive and negative sentiment too! Thanks for playing along at Color Hues! We love having you in our gallery!

Stef Perry zei

That large die cut sentiment looks fabulous, Ineke, and all the added elements make this one gorgeous card! Thanks so much for joining us at Color Hues!

JulieP zei

For being out of your comfort zone, you really outdid yourself. This is just lovely. Ineke. Thanks so much for playing with us at Color Hues!

cm zei

Echoing the others: your birthday card, in lilac and mint, is beautiful! Thank you for joining us at Colour Hues!
~carol