Hallo,
Nog een foil kaart......52 WTC !Weer goud.....volgende keer andere kleuren....
wat een mooi kaartje met de gouden tekst, sjiek hoorgroetjes Ellen
Prachtig Ineke, groetjes Femmy
een mooie kaart Ineke.....gr karin
Mooi en stijlvol!groetjes van Ank
Prachtige kaart en mooi die kleurencombinatie!Groetjes Trudy
Prachtige kerstkaart, InekeMooi in het goud!Liefs Martha
Een prachtige chique kerstkaart met het goud.Groetjes van Marian.
Hey Ineke,Wat ben jij goed met die blinkende kaarten zeg!Ook deze is weer super!Liefs,Nancy
Een mooie feestelijke kerstkaart Ineke. Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen. Lieve groetjes Miranda
Prachtig met die grote gouden tekst, Ineke!GroetjesJantine
Ziet er erg mooi uit zo met de gouden tekst. Groeten Trijntje
Mooie kaart heb je gemaakt, toch leuk met al dat goud !?Groetjes Hetty
heel sjiek!
Prachtige kaart heb je gemaakt Ineke!Groetjes Suzan
Leuke kerstkaart Ineke. Groetjes Elle-Jeanne
Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt,groetjes,Ansx
Een leuke kaart. Het blijft chique dat goud met zwart.Groetjes, Eri
Wauw, prachtig.
Wel mooi voor kerst! Goud. En zeker in combinatie met zwart!
Een reactie posten
19 opmerkingen :
wat een mooi kaartje met de gouden tekst, sjiek hoor
groetjes Ellen
Prachtig Ineke, groetjes Femmy
een mooie kaart Ineke.....gr karin
Mooi en stijlvol!
groetjes van Ank
Prachtige kaart en mooi die kleurencombinatie!
Groetjes Trudy
Prachtige kerstkaart, Ineke
Mooi in het goud!
Liefs Martha
Een prachtige chique kerstkaart met het goud.
Groetjes van Marian.
Hey Ineke,
Wat ben jij goed met die blinkende kaarten zeg!
Ook deze is weer super!
Liefs,
Nancy
Een mooie feestelijke kerstkaart Ineke. Mijn kerstkaart wil maar niet op Blogger verschijnen. Stond ingepland om vier uur vanochtend en is nu nog nergens te bekennen.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig met die grote gouden tekst, Ineke!
Groetjes
Jantine
Ziet er erg mooi uit zo met de gouden tekst. Groeten Trijntje
Mooie kaart heb je gemaakt, toch leuk met al dat goud !?
Groetjes Hetty
heel sjiek!
Prachtige kaart heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Suzan
Leuke kerstkaart Ineke.
Groetjes Elle-Jeanne
Mooie en chique kerstkaart heb je gemaakt,
groetjes,
Ansx
Een leuke kaart. Het blijft chique dat goud met zwart.
Groetjes, Eri
Wauw, prachtig.
Wel mooi voor kerst! Goud. En zeker in combinatie met zwart!
Een reactie posten